• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

ja du e ju duktig o motionerar du

• Minoo

Ja nu när jag väl har tagit mej i kragen och börjat gå på promenader så känner jag att jag måste verkligen göra det, sen går det liksom av bara farten :D

Men nu ska jag iaf utmana mej själv med pilates.......kanske....tror jag ;)

• Minoo

Disco:
    Motionerar du nånting?

Jag är mycket mer motiverad nu när man kan skriva av sej i denna tråd och läsa alla andras inlägg, och peppa varann.

• discodivan

nope inte ett dugg, vi är inne på v 5 av influensan eller förkylningen, men i övrigt är jag depressiv o går bara ut ett par timmar på fredagar då pappan e hemma med barnen

• discodivan

då åker jg till stan o brukar äta god lunch - hur det nu ska bli med det

• Minoo

Hmmmm finns det inget Cambridgeställe man kan gå på??? :D ;)
    Tillfälligt depressiv pga. vikt? Du behöver inte svara, jag var bara nyfiken.

• Minoo

Discodivan:
    Nä förlåt, det såg dumt ut det jag skrev.

• discodivan

nä vi har depression i släkten - låg seretoninhalt- sen fick jag depression som bröt ut 98 efter en vårdnadstvist, men jag har fortfarande viss drag kvar - gick upp i vikt av depp.medicinen , kanon - not , o hade bulimi - kan ju inte bli bättre

jaja nu har jag accepterat hur jag ser ut nu men vill inte gärna visa upp mig, men nu har jag hittat en metod som funkar så snart är den forna discodivan tillbaka

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett