• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

hm exprimentet med en halv pannbiff funkade inte - men jag föll inte ur ketosen iallafall ner -0.2kg idag

• Snowsee

Det var synd att ditt experiment inte funkade...

Idag stog vågen på 61,9, så - 3 hg sen igår. Men har fortfarande inte gjort nr 2 och nu har det gått 4 dagar... :( Ska inte äta ngn ND idag utan bara en massa frukt som kan sätta fart på magen. Börjar bli jobbigt det här..

• discodivan

ananas o the är bra för magen o sen MYCKET vatten - tänk vad dåligt man kan må för en sån sak

• Minoo

Har ingen bra dag idag. Känner mej ur form :( så jag kommer säker att trilla dit på nånting.
    Men jag ska försöka stå emot....

• discodivan

jag tar syndardagar idag och imorgon , sen får det bli ren kur 24mars-5maj

• Snowsee

Ja, ska dricka the ikväll. Men nu har det iaf släppt lite. Har syndat idag och ätit liiite äpplepaj och vaniljsås eftersom de bjöd på det på praktiken och det var sista dagen... Det får vara värt det. :)

• Minoo

Och jag har ätit lite spaghetti och köttfärsås, inte ens fullkorn var det.
    Men jag har iaf promenerat i en timme och simmat idag i en halvtimme.
    Nya tag imorrn.

• Snowsee

Uppdaterade uppgifter:

Nickname: Snowsee
    Startdatum: 8 januari
    Längd: 164 cm
    Startvikt: 71,8 kg
    Nuvarande vikt: 61,8 kg
    Målvikt: 55-57 kg

Här har det kommit snö idag, och jag hade ställt in mig på att cykla till jobbet. Men förhoppningsvis hinner det töa bort innan ikväll. Ha en trevlig fredag!

• discodivan

tack det samma - själv känner jsg som en uppsvullen boll bara för jag åt igår. ska äta o njuta idag - sen blir det stenhårt imorgon fram till 5 maj

• Minoo

Ätit både fredagen och lördagen då vi fick oväntat besök som stannade över.
    Så här nu på söndagen känner jag mej så tung i hela kroppen. Har nog gått upp ett kilo känns det som, så nu är det nya tag som gäller.
    Det har varit lite tomt här i tråden, hur går det för er andra?

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett