• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

jag tog lite pannbiff idag med bara för att se om jag kanske går ner mer om jag äter lite protein extra, är fortfarande i ketos phew

• Minoo

Var på apoteket idag och handlade ketos-stickor. De hette Keto-Diabur-Test 5000.
    Tanten i kassan himlade med ögonen och tyckte att jag var allmänt besvärlig som skulle ha såna, typ du har ju inte diabets och såna ska bara ens läkare rekommendera, varför bantar du på det här viset??
    Blev så sur på hennes bemötande :[ :[
    Hoppas att det blev rätt stickor ialla fall för det fanns två stycken att välja mellan. Eller så gav hon mej fel på pin kiv bara för att hon märkte att jag blev sur.
    GRRRRRR :[

• discodivan

man kan ha antingen keto-diabur eller keto-diastix det är samma effekt
    har väl inte hon med att göra vad du ska ha dom till, de är receptfria

• Minoo

Nää hon har verkligen inte med det att göra. Ungefär som att sitta i kassan på Ica och kommentera folks varor!!!
    Om man är i ketos ska stickan vara åt det lila hållet tro?

• Minoo

Ingen ketos så långt ögat ser! :D

• discodivan

shit the same så länge man går ner

• Snowsee

Måste bara kommentera det där med att sitta i kassan på Ica.. Jag jobbar extra i kassan i en stor Ica-affär och inte 17 sitter vi och kommenterar kundernas varor inför dem.. Möjligtvis ibland uppe i personalrummet men aldrig annars. Fast däruppe är det mest alla otrevliga kunder som vi spyr galla på..

• Minoo

Snowsee:
    Kan bara tänka mej hur det hade sett ut i kassan * jasså fläskfile, nej det tycker jag då inte att du ska ha idag, vad ska du med det till förresten? Har din läkare verkligen rekommenderat dej till att köpa fläskfile*
    :D :D :D

• Snowsee

*skrattar* Ja, det skulle verkligen låta det... Skulle jag prata så så skulle jag nog få kicken ganska snart...

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett