• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Minoo

Herregud vad ni är duktiga! :)

Snowsee: du hade väl gått ner rätt mycket har jag för mej?

Här kommer min aktuella vikt:

Start: 14 mars
    längd: 167 cm
    startvikt: 73 kg
    målvikt: 60-65 kg
    nuvarande vikt: 71 kg

Alltså -2 kg på 7 dgr. Inte illa för och va gjort av lilla mej! Och då har jag ändå ätit en del.

Ketosen kan jag nog titta i månen efter, jag gillar nog att äta för mycket, men man kan ju försöka.
    Kämpa på allihopa!

• discodivan

det e ju asbra ju - med tanke på att du äter - ja det räckte ju med pannbiffen för att slå mig ur ketosen, men igengäld gick jag ner 1.1kg den dan ??

• Minoo

Discodivan:

det låter ju ändå hur bra som helst!!!!

• discodivan

ja skitknepigt men samtidigt får man ju kämpa den dan efter för att komma i ketos igen - jaja det kanske bara var en lyckträff

• Minoo

men ändå -4,1 på lite mer än en vecka.
    Det är bra jobbat!

• discodivan

ja med en dags synd o en pannbiff supernöjd,men som sagt behöver nog få synda lite 1 gång i veckan om jag ska orka gå ner de 13,6 som e kvar, förhoppningsvis vill man fortsätta lite till sen oxå 5 till vore kanon

• Minoo

Håller med dej!
    Man behöver nog känna att man kan faktiskt äta något så man inte tappar sugen helt.

Har precis avverkar en timmes promenad + 20 min. pilates. Blir jätteglad om jag lyckas gå ner 2 kilo till tills nästa vecka. Hoppas!

• discodivan

du har ju säkert fått en del muskler oxå ju, så mät dig oxå, du kommer nog se mer resultat där

• Minoo

Har ju tänkt att mäta mej men jag orkar inte leta fram måttbandet :D
    Det e mycket enklare att bara hoppa upp på vågen :D :D :D

• Snowsee

Ja, det är så jag försöker tänka.. Åt faktiskt några plommon idag för att försöka få fart på magen igen. Känns som att tre dagar utan nr 2 är tillräckligt. :P

Minoo:
    Jo, jag har gått ner 10 kg nu så det är möjligt att jag har hamnat på en platå igen också. Hoppas dock att det släpper snart..

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett