• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • discodivan

åh vad guttigt - ja jag har ju 15 kg kvar till 70 då jag hoppas kunna komm i brudklänningen tar jag lite till behöver jag inte ens sy ut sömsmånen så vi får se hur det går

• Kat77

Usch va jag blir arg när jag läser Krees inlägg, blä säger jag bara!
    Jobba på ni som kör, jag tänkte haka på men tror inte jag pallar.. Jag älskar mat för mycket :) Tränar hellre ihjäl mig, haha
    Min sambo sa i morse, "va smal du ser ut, har du gått ner i vikt" och det är allt jag behöver. Vikten visade dessutom + 0,5 kg sen igår :)Måste vara muskler va?

• discodivan
    kanon ju ja muskelberg du är
  • discodivan

shit pommefrites idag har jag gått ner 1.1 kg från igår snacka om fettreserver
    och då åt jag en pannbiff igår istället för tredje målet

hm e det så man ska göra kanske?

-3,7kg på 8 dagar

• Minoo

Discodivan:
    Snacka om tummen upp!!!!!!!

Har inte ställt mej på vågen än, vet ej om jag ska vänta till i morgon då det är min vägdag.
    Bytade ut det tredje målet igår mot en liten köttbit och sallad.
    Idag blir det en lång promenad.

• discodivan
    duktig du e - så du väger dig bara 1 gång i veckan? strongt
  • Minoo

njaaa jag smygväger mej ibland, hade gärna stäält mej på vågen fem gånger om dan :D

• Snowsee

Grattis discodivan!

Jag är precis likadan med vågen... Vill väga mig jätteofta men försöker låta bli.

• discodivan

tack men jag var inne o köpte keto-diastix nu o jag e inte ett dugg i ketos , jaja skitsamma så länge jag går ner - jävla pannbiff blir till hårdare tag

• Minoo

Ja jag är inte heller ett dugg i ketos kan jag anta. Men jag har nog gått ner nåt kilo ändå.
    Har kommit in i en sån bra "ut och gå"-sväng. Vet inte vad som farit i mej det är väl vårkänslor. :)
    Nån som provat på hemma Pilates? (läste om det i en annan tråd) Tänkte att jag skulle testa ialla fall.

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett