• discodivan

Andra dagen med nutrilett

hujedamej ska köra nutrilett nu tills bröllopet om 4 mån - kör 4 påsar för att hamna i ketos - sen får jag se om jag får tag på lite billigare cambridge

längd 170cm
    startvikt 87,7kg
    målvikt 70kg
    start 12mars
    bröllop 13juli

blir till att skriva rapport här för att orka fortsätta

• Svar på tråden Andra dagen med nutrilett
  • Minoo

Nä det vill jag ju iof inte....
    Ska snart hämta min dotter på dagis och sen göra lunch till henne och lillan. DET är en utmaning. Får nog sätta en klädnypa på näsan så jag inte kan känna matdoften. Jättejobbigt!

• discodivan

ja fy - jag klarade inte av att göra en smörgås till lillkillen förän igår dag3

• discodivan

Jag börjar bli pigg pigg pigg tralalalala

• discodivan

... och jag e så jäkla sugen på mat ... tralalalalala

inte hungrig bara SUGEN

• Minoo

Sugen? Jag föll under lunchen på några pastasnäckor....aja baja!!!! Men fy vad Nutrilett barerna smakar blä!

• discodivan

jasså? vågar inte ta ngt tuggbart

oh vad jag hoppas ketosen infinner sig imorgon

• Minoo

Discodivan:
    Hoppas att din ketos infinner sej imorgon. Min lär nog dröja för jag har knaprat lite på smörgås rån (fullkorn iofs)på eftermiddan. Jag blir galen för jag e ju egentligen inte hungrig bara sugen...
    Vad heter de här "ketos-stickorna" som man kan köpa på apoteket? Nån som vet?

• discodivan

keto-diastix ska de visst heta -ska köpa såna imorgon

• Minoo

Var tvungen att ställa mej på vågen i morse den stod på 71,8! Alltså 1,2 kg sen i onsadags :D
    Ska ju egentligen inte väga mej förrän på onsdag nästa vecka men lite sporrad blev jag nu ju :D Fast det mesta är väl vatten.

• discodivan

jag väger mig varje morgon - kan inte låta bli - ingen skillnad mot igår men känner mig svullken så de e väl mens på g jaja totalt -2.6 fortfarande iallafall - men får hoppas på att fettet vill bort snart

ok ännu en dag tjejer

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett