• Snowsee

Andra dagen med nutrilett

Måste bara kommentera det där med att sitta i kassan på Ica.. Jag jobbar extra i kassan i en stor Ica-affär och inte 17 sitter vi och kommenterar kundernas varor inför dem.. Möjligtvis ibland uppe i personalrummet men aldrig annars. Fast däruppe är det mest alla otrevliga kunder som vi spyr galla på..

• Snowsee

*skrattar* Ja, det skulle verkligen låta det... Skulle jag prata så så skulle jag nog få kicken ganska snart...

• Snowsee

Det var synd att ditt experiment inte funkade...

Idag stog vågen på 61,9, så - 3 hg sen igår. Men har fortfarande inte gjort nr 2 och nu har det gått 4 dagar... :( Ska inte äta ngn ND idag utan bara en massa frukt som kan sätta fart på magen. Börjar bli jobbigt det här..

• Snowsee

Ja, ska dricka the ikväll. Men nu har det iaf släppt lite. Har syndat idag och ätit liiite äpplepaj och vaniljsås eftersom de bjöd på det på praktiken och det var sista dagen... Det får vara värt det. :)

• Snowsee

Uppdaterade uppgifter:

Nickname: Snowsee
    Startdatum: 8 januari
    Längd: 164 cm
    Startvikt: 71,8 kg
    Nuvarande vikt: 61,8 kg
    Målvikt: 55-57 kg

Här har det kommit snö idag, och jag hade ställt in mig på att cykla till jobbet. Men förhoppningsvis hinner det töa bort innan ikväll. Ha en trevlig fredag!

• Snowsee

Discodivan:
    Du klarar det! Ska hålla tummen för dig! :)

Igår gjorde vi det där receptet som jag hittade på arla.se, Djungelgryta. Eller min sambo hade redan lagat maten när jag kom hem från jobbet så det var en trevlig överraskning! Mycket gott var det också, så det kan rekomenderas! Sen gjorde vi morotsstavar, dip och popcorn och det slank ner lite av det också, men inte så mkt. Översteg inte mott rekomenderade kcal-intag på 1333 kcal/dag. (Från VK)

Idag är det nya tag som gäller med ND. Har gått med på en utmaning från medlemmar på VK om att gå ner 3 kg på 4 veckor och det känns som ett bra tempo. Så imorn börjar det. Kommer behöva peppning! :)

Hoppas ni haft en bra helg.

• Snowsee

Uppdaterade uppgifter:

Nickname: Snowsee
    Startdatum: 8 januari
    Längd: 164 cm
    Startvikt: 71,8 kg
    Nuvarande vikt: 61,0 kg
    Målvikt: 55-57 kg

Yes! "Bara" 4 kg kvar nu!

• Snowsee

Välkomna hit ni nya! :)

Idag stod vågen på 60,9 kg, så underbart att se siffran 60!

Imorn blir det äntligen spinning igen och på torsdag ska jag faktiskt ta mig iväg och simma/sola. :) Får se hur det känns för det var länge sen! Funderar på att prova pilates, har blivit inspirerad av pilates-tråden här..

Solen skiner och det är jättevarmt ute! Har varit ute i skogen idag med kursen, underbart skönt. Funderar faktiskt på att unna mig en glass ngn dag om vädret fortsätter... Men vi får se..

Hoppas ni också haft en toppendag!

• Snowsee

:-O Vågen stod på 60,1 i morse...

Kom igen nu discodivan och minoo, ni kommer klara ren kur! Pepp på er!

• Snowsee

Ska hålla tummen hela dagen för er!

Ikväll blir det ett spinningpass för min del. Har också bestämt mig för att jag ska beställa en Pilate-dvd och testa efter att ha läst den tråden här... Nu ska de sista kilona bort!

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett