• Minoo

Andra dagen med nutrilett

Tjohooo
    Klarat av att inte provsmaka lunchen!
    Njöt av min jorgubbs-shake ist. :)

Hur går det disco?

• Minoo

Keep up the good work :D

Ska snart in och shoppa i stan.

• Minoo

Ja lite mer smaker fast i nutrilett då hade inte varit fel.

• Minoo

Klarat av dagen än så länge. Yes! :)
    Kämpa på nu disco, vi SKA klara denna dag!
    Ni andra oxå för den delen ;)

• Minoo

Tycker oxå att just nu e det jobbigt. Stod och lagade middag till övriga i familjen. Ska nog överlåta det på min man ist.
    Börjar kännas lite konstigt i huvudet, tungt på nåt sätt, fast jag har nog druckit över tre liter vatten idag. Men än så länge har man klarat det!

• Minoo

Nu mår jag verkligen blä, fy vad jag e trött kan knappt hålla ögonen öppna. Borde nog gå och lägga mej tidigt så denna dan tar slut, men tyvärr har jag fastnat i Lost. Jaja, en ny dag i morgon, ska väl gå lättare får jag hoppas.
    När jag körde Cambridge tyckte jag att det var inte hälften så tufft som det e nu. Motivationen kanske är mindre denna gång.

• Minoo

Snowsee:
    Vad duktig du är som går på spinning. Jag skulle kunna dö för lite frukt......;)

• Minoo

tezzibezzi:
    Jag har blivit för snål ;) och sen tyckte jag att konsulenten inte var bra, så henne vill jag inte gå och väga mej hos en ggr. i veckan.
    Gud vad fånigt detta låter.

• Minoo

Ställde mej på vågen i morse, den visade 71,4. :)
    Har ej kollat idag om jag är i ketos, tror jag väntar tills imorgon för o va på den säkra sidan;)

Snowsee:
    Lycka till med flytandet ;)

• Minoo

Heja Snowsee!!!! :)

Provade en sticka innan idag och då var jag nästan i ketos.....
    Hämtade barnen hos farmor, de hade ju såklart bakat släta bullar, så där trillade jag dit på en ½ bulle. Andra halvan smusslade jag undan i servetten. Hon e en sån trugare så det e jättesvårt att stå emot!
    Blir så besviken över mej själv nu :[ för idag har det ju verkligen gått bra, fram tills nu då!

Jag har ju inte direkt ropat ut att man går på en vlcd-diet till släkt och vänner för jag vet hur de tänker och jag orkar liksom inte försvara och tjafsa hela tiden.
    Vet alla i er omgivning att ni "pulvrar" ?

Har jag nu sabbat en dag till i väntan på ketos?

Svar på tråden Andra dagen med nutrilett