Nu har jag gjort det igen..... del 4
Jasså du!
Ja, jag åker hem till maken i flera veckor nu, så det så!
Jasså du!
Ja, jag åker hem till maken i flera veckor nu, så det så!
japp, 3 veckor. Mycket jobb/kurser, men pyttelitet ledigt - och bo hemma är aldrig fel heller!
Absolut, sen får vi till om med en fjörde vecka, men då på annat håll! Det du. Och så lyckas vi nog göra om konststycket i augusti också!
Själv har jag en pytteliten tv, gömd i ett hörn. Den är så gammal att den inte har texttv. Min datorskärm (bärbar) är större.
Hemma i Stockholm har vi större tv - men den är mest i vägen. Vi tittar SÅ sällan!
Hmm, undrar vad vår stora är på? 21 minst tror jag - men det fick vi köpt snorbilligt genom "kontakter". Min här är nog inte mer än 14 tum, men har breeeed skärm på den bärbara datorn... så den e stooooor.
JA!
*ska man dricka när man har så mycket att göra som jag?*
Tja, nu är jag hemma iallafall, men måste ge mig ut igen på några ärenden innan dan är avslutad...
*applåderar åt vickan*
Själv har jag tagit blodprov o sprutor o känner mig hemskt duktig efetrsom jag är LIVRÄDD för sånt
Ja, jag är inte rädd för så mycket - men detta är jag löjligt skraj för - så jag kände mig hemskt duktig. Men tackade nej till bamse-bokmärke!! (till makens förtret)
nej vilken cool!