• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Vickan, ju jag vet. Eftersom dom inte visste var infektionen satt så fick jag en sorts penicillin i onsdags och så fick jag byta till en annan sort igår när proverna visade på uvi. Det är klart att det kommer att hjälpa, det MÅSTE hjälpa! :[;)

• viktualia

Telestubben - då hoppas vi att du fått rätt pencillin den här gången!!!!

Gifta sig igen - näee det var en "en gång i livet"-grej i min värld. Vill faktiskt inte göra om det. Däremot älskar jag att gå på fest och göra mig fin... så jag tycker att inbjudningar till riktigt fina partaj borde ramla in i en strid ström!!!

• viktualia

Hörrni fredagsfestande typer!!!!!!!!!!!!!!!!

Mindre ( i gravtråden) har bidragit med tidernas idé - skumpakubb.

Så nu föreslår jag att vi startar en skumpakubbmatch här i tråden!

Jag väljer lag - ha ha ha!

Pela, Matskedsgumman och jag (lag PMV ) mot Muffins, Omsan och Telestubben (lag MOT ) - blir det bra? (Sis verkar försvunnen... hon sover väl.... nån mer bortglömd?? )

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Omsan kastar första pinnen och PANG slår ner en kubb... skål i MOT-laget.

• Ms K

attans, tar en tröstsipp ur min mugg m skumpa - fattar pinnen och smackar ner en kumm på ren pin tji! Tjoho- glädjeskål i PMVlaget!

eller bröt jag mot nån regel nu? Är inte så bra på kubb

• Makens Pela

Visst är det 6 pinnar man har i kubb?

Isåfall är det ju några kvar...

Åhej......nämen!!! vilken miss! Måste vara allt bubbel under förmiddagen

Vickan din tur!

• Liten med Mindre

Vad duktiga ni är! Är sååå glad att min idé föll i god jord.

Ska bara se till att den blir av på riktigt i helgen också. Kanske får fylla ut med lite vin då - tror inte att en flaska räcker långt. :D

Attans vad det ska skumpakubbas i vår! Inte kan jag bli gravid nu heller!!! Det får inte hända!!!

(smygläsare tassar in i den egna tråden)

• nu är jag fruL

elaka häxan fruLlan springer rakt över kubb planen och välter ner ALLA pinnarna och snor kungen
    ha ha ha
    om inte JAG får dricka ska INGEN få det!!!

EGO????
    JAG?????

ha ha ha
    näe bara OND

hej tjejer

ha ha ha

häxan kliar sina vårtor, tar sin tjocka mage och kungen ochj springer iväg igen

• Makens Pela

Men Frullan hit med kungen! Du har ju redan prinsen i magen det räcker väl??????? *kutar efter...*

• viktualia

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY på FruLlis!

Man ska inte förstöra andra människors lek! Alltså!

Fast å andra sidan kan man ju fundera på om vi hade träffat några fler kubbar efter all skumpa?!?!

hm.. jajaj... *tar en stor klunk vitt vin och sträcker ut tungan i riktning mot FruLlis*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4