• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

jag har av ngn konstig anledning hållt mig vaken, och effektiv HELA dagen! vad säger ni om det? *stolt*

jobbat undan massor och löst konstiga problem. Ska snart gå hem för dagen och funderar ff på en promenad men har inte bestämt mig ännu... att det ska vara sååå svårt! behöver ut o rör mig men är trött och mår inte helt bra ännu så jag vet inte om jag vågar...

nä nus ska jag jobba vidare

• nenne78

vickan!!! Här är jag!!! Såg din efterlysning. Ska du till Norrland?!?!?! Lunch kanske?
    Jag har e-post.... öhh. Jo du vet ju var jag jobbar? Mitt riktiga förnamn och sen snabel-a och ssamma som den. HAHAHAH! Hajar du?

• Makens Pela

Morgon flickor!

Allt väl med alla!

Tellis lät inte så pigg och allmän vårtrötthet verkar ligga i tråden.

Själv tentade jag igår. Att man inte kan läsa hela meningen klar!!!??!
    Man kan inte bli dömd för hot om våld på en pekines *suck*
    Och på första frågan tyckte jag inte alls som min lärare så där missade jag halva svaret på frågan. Men men...nu är det ÖVER!!!

• MuffinsTönt

Morrn Morrn!!

Pela
    Vilken lättnad!!! Som du säger, det är över.Hur känns det? bra? Jag missade två frågor som jag bara GLÖMDE svara på. :o Det var för många frågor helt enkelt. hahaha!!!
    Jag ska ha min nästa vecka. Efter valborg och allt annat "ledigt". :(

• MuffinsTönt

Oj
    Skickade iväg den innan jag var klar.

Er övriga
    ut och sola. Det ska bli fint väder idag. 18 ngt?? 8)

• Makens Pela

Ja verligen Muffins! Jätteskönt!

Visst är det härligt att det är lite ledig nästa vecka men det försvinner ju så mycket tid som jag skulle ha behövt till arbetet.

• Makens Pela

Å vad det är skönt när solen lyser och det är varmt! Precis som Muffins säger ut i solen med er när ni har möjlighet till det.

• MuffinsTönt

Hihi!
    Har dragit på mig sommarkjolen och trendiga leggings. Och lagt på lite spackel. :p Va jag är fin! :?

:D:D:D

• viktualia

godmorgon!

nöjd efter hårklippning och en massa klädshopping igår. jag är fin i ny tröja!!!

nu ska 1100 kuvert packas med innehåll! jag kommer alltså inte att sitta vid datorn idag..

*kram*

• Oms

tjena brudar!

Idag var jag så trött när jag vaknade att jag gick o la mig igen när O gått till skolan, när jag sen vakande 1 timme senare var jag en helt annan männsika o har "piffat" till mig lite;)

jag är lite sminkad idag,jag har på mig gråa kritstrecksrandiga byxor och en petroelum grön tunn maskinstickad tröja m ribb på trekvarstarmara samt nedtill. till det har jag ett par svarta "ballerinaskor" m sljfs. jag har utsläppt hår och dagen till ära stora glasögon i håret som kommer att åka ned på näsan under lunchen då vi ska äta ute:)

tada! nu vet ni hur jag ser ut idag:)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4