• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

Hejsan tjejer!

Fler som är trötta ser jag... skönt, då är jag inte ensam! Skulle nog kunna sova flera dygn i sträck om jag bara fick... Det är mkt nu, kan man säga... men äntligen börjar renoveringen ta sig och man kan nästan ana att man faktiskt kommer kunna bo där...

Välkommen Tiger!

Kram på er alla!!!

• viktualia

fy apor... jag är så seg i skallen att jag inte ens lyckas laga mat... suckar!!!

skulle göra canneloni, men det blev mysko pastagratäng eftersom lasangeplattorna kladdade ihop eftersom jag var för SEG.... bläää på Vickis Pickis!!!

• MrsO

livet är hårt, Vickan.... Själv orkade jag inte laga mat alls utan micrade en Keldasoppa...

• Oms

själv la jag mig på soffan och sov i 30 min, vaknade av att maken dukat fram maten som han lagat vilket var tur för annars skulle jag nog inte äta ngt tror jag:) gott var det och mätt är jag;)

nu har jag surfat lite så nu ska jag logga ut, dottern ligger i sängen o maken e på väg hem från basketen.

c u tomorrow

• MuffinsTönt

OjOjOj!!!

Igår kom jag hem kvart över sex. Åt middag och sen tänkte jag ta en powernap. Hm... Vaknade och såg kl var 9. :?

Blev jag piggare? Nä! Försökte plugga lite men var lika trött. Slutade med att jag gick o la mig igen.

Nu börjar jag få panik!!!

Btw- Morrn på er!!

• Sister of the Night

Hej brudar! *uttalat med en rejäl rrrrrrullning på "R":et* :)

Nu har jag läst helt raskt om era sorgliga trötthetssyndrom igår. Jag sällar mig till skaran men kryddar extra med en saftig migränattack. Det var inte alltför uppiggande :(

Men inte idag :)*peppar peppar*
    Kan rekommendera hugade forumsbor att snegla till lite i tråden som heter "Jag måste få berätta". I den missriktade uppfattningen att det rörde sig om en allvarlig berättelse Direkt Ur Livet så började jag läsa.

Det var det.

Men inte en sån som jag trodde :D

Denna lilla tråd är nämnligen fylld med festliga översättningar av låtar bland annat. Nöje kan nästan garanteras! :) :) :)

• Oms

muffins - vad jobbigt! varför blir man alltid så trött när man har mkt at plugga/läsa in? satt o läste medicinskajournaler igår och när jag hade läst ca 60 sidor som bara täckte in 4 år var jag helt slut - ögonen gick i kors och jag kände att jag skiter i om jag somnar här o nu, haha.

drikc kaffe eller redbull och ät mkt frukt o gäran mat m kolhydrater innan du sätter igång!

idag är jag lika trött som igår... bläh! satt o tittade på tv m maken igår och somnade sittandes. gick sen o la mig och somande pronto och vaknade i samma ställning i morse...! måste börja lägga mig tidigare om kvällarna, igår var kl 12 prick men iförrgår hann hon bli 2 innan vi somnade, undra på att man e trött!

inte blev det ngn promenad igår - hoppas på bättre tur idag;( *Tubbies vink vink*

hur ser er dag ut tjejer?

• Oms

tjen sis! *hälsa litee snabbt o springer sen genast till jag måste bara - tråden*

• Sister of the Night

Tja Omsis :) :) :) *viftar*

• viktualia

Godmorgon!

Sis - jag klickade också på den där tråden och trodde att ett nytt livsöde skulle rullas upp... ha ha ha ha....

Omsan - men kära vän! hur i hela friden ska du bli friskare/piggare om du inte går och lägger dig i tid? *hytter med fingret och hoppas du piggar på dig*

Själv har jag just landat på jobbet. Hm... hur min dag ser ut? Svår fråga men jobbdagen ska i alla fall avslutas med att jag går en sväng på stan plus går till frissan. Ska bli najs!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4