• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

TigerLinn - tjo och hej! jaaa du. den här tråden har pågått sen juli förra året *fniss fniss* välkommen hit!

Telestubben - din klasskompis berättade om klassåterträffen vid lunchen. Hon sa att hon tyckte att det var jättesynd att hon inte kunde åka, men att det var för mycket resor för henne just nu. (Hon skulle bara veta att jag sitter och rapporterar till dig.... *asgarv* )

Muffins - kulturkrockar är tyvärr en del av livet. Och det gäller att alla parter inser att sättet att se på världen omkring dig måste vara flexibelt och att ingen tror att just DERAS sätt att se på världen är den allena rådande normen. Folk som inte fattar sånt är GRYMT jobbiga att umgås med!!

• TigerLinn

viktualia

har för mig att jag skrivit i nån av de andra men e inte säker.. så vad skriver ni om här?

• Telemarkgrrl

Muffins - åh vad jobbigt! :(:(

Vickan - fniss fniss, ja, det var lite jobbigt för mig med i lördags när dom pratade om henne och undrade var hon bor och jobbar osv. :)

• viktualia

TigerLinn -

Jaaa du... ha ha ha... det var en bra fråga...

Vad skriver vi om här... hm.. inte mycket vettigt...

Allt mellan himmel och jord. Backa i den här tråden eller i de andra så får du se. Vill du hitta till de gamla trådarna, så ligger länkarna till dem i första svaret i den här tråden.

.... det finns alltifrån relationsdiskussioner, galna fredagsfester, matrecept och diskussioner om flytt, försäkringar, privatekonomi, sex - hm... jaaa allt!

• viktualia

Telestubben... ha ha ha ha ha..... det var ju ännu värre förstås... och du satt där och visste det mesta men kunde inte mycket säga... *stackars*

• Oms

tjena tjejer! kikar in o säger hej, har tokmkt att göra på jobbet efter en veckas frånvaro och är dessutom inte helt ok ännu (jag o Tubbies dras m samma sak - sååå mysko)

hoppas allt e bra m er andra?

• viktualia

TigerLinn - känn dig välkommen!!

I tråden just nu är det ingen som är speciellt aktiv bröllopsplanerare, de flesta är redan fruar eller har ganska långt kvar.

Men du får gärna vara här och flumma med oss!

• TigerLinn

viktualia aha ja e då fur i september...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4