• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

Mornings giirls!

Jag håller alla tummar jag har Vickan!

I går var jag på Afrikansk dans. Attans var kul det var men helsike så jobbigt. Flåset har sett sina bättre dagar må jag säga. Kroppen har inte riktigt fattat än vad den höll på med i går men till kvällen kommer nog Pela ha VÄLDIGT ont

• MuffinsTönt

Morrn!

Jag här på Pela och håller mina tummar oxå.

Vad mysigt det är att msn:a med er. :p

• viktualia

godmorgon allihop!

jobbar hemifrån idag i väntan på Sthlmsresan i em. har fått ett mail om att mitt ansökningsmail kommit fram. sista ansökningsdag är andra maj så både ni och jag får hålla i tummarna länge.. hm... ska försöka förtränga det där ett tag och återkommer om det bränner till igen!

• Makens Pela

Ja vet dom bara sitt bästa så kommer dom anställa dig!!

• Telemarkgrrl

Gomorron gomorron!

Det är fredag, tjohooooo!!

I morgon blir det återträff med min gamla grundskoleklass, ska bli jättekul! Har nog inte sett en del av dom på 15 år. :o Vickan, kommer jag att träffa din kollega tror du, har hon sagt nåt om sina helgplaner? :)

• viktualia

Telestubben - näe jag vet inget om din gamla klassis helgplaner... hon var på tjänsteresa igår och idag jobbar jag hemma... men FYYYYYY vad nyfiken jag är om hon dyker upp... och vad du kommer säga efteråt... hi hi...

hörrni!!! Det är ju fredag!! Och vi skulle ju ha PARTY!

idag föreslår jag cocktailparty.

Jag har dragit på mig min cocktailklänning, piffat håret lite grann och sitter här med en grundanden kaffedrink.

Lite jazz hörs i bakgrunden men det kommer snart att bytas mot poppigare toner.

• Makens Pela

Å ja, en kaffedrink hit tack! cocktailklänningen är på här med.

Det är riktigt segt idag. Började dagens samtal med en utskällning efter noter, det gör verkligen att humöret ligger på topp!

• viktualia

Pela - visst blir man lite upppiggad av att ha fin klänning i alla fall! Min är mörkt blå med lite ballongkänsla nertill!

Solen skiner lite utanför fönstret, men jag tror inte att det funkar med drink på balkongen tyvärr...

Men jag ger mig inte.... lite vårkänsla hitåt:

Mixa frysta lingon med lite rom och blanda med tranbärsjuice och mineralvatten.

Serveras till alla brudar!!

• Makens Pela

Jammie, den drinken var inte dum du Vickan! Jag tar gärna en till om du har!

Min klänning är vinröd...så vacker så är jag idag!

• viktualia

åååå vinröd är klänningen jag ska ha på lördag! jättefin färg! och du matchar drinken Pela!

najs med så avslappnat cocktailparty... men visst är det lite knäppt att det är på tumanhand - var är de andra girlsen??

Skickar över en drink till plus lite tilltugg. Vad tror du om en tandpetar med en kub av melon och en med fetaost?? passar det damen??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4