• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

Hola telis! Skönt att höra att du är på bätringsvägen! Ta det lugnt med jobbandet. Alla har rätt att vara sjuka, och du behöver INTE jobba dubbelt för att komma ikapp. Blir man sjuk, så ändras planeringen, thats it. Börja inte med att köra på i max på studs, det kan ge flashbacks man inte vill ha, och bli totalt kontraproduktivt.

Btw: BISARR TRÅD! Oh my god alltså.

• viktualia

Telestubben - jaaa jag har sett tråden och HEMSKA VÄRLD vad sorgligt.... *suckar'
    Hoppas att TS verkligen tar till sig alla kloka inlägg!

Själv fnissar jag vidare över okt06-tråden ett tag till!

• Sister of the Night

*Sister läser och begrundar*

Ozzy rockar FETT! :D Såg att ni även avhandlat jazzen - måste bara berätta om min gamla granne som alltid spelade gamla 40-talsplattor med balkongdörren öppen i ljumma sommarkvällar. Tänk vad mysigt det var! (Och ja, jag SKA skaffa en gammal trattgrammofon en dag, och ett gäng coola gamla stenkakor.... Oh yes!)

Och Metallica. Ja, det är ju liiite nostalgi, haha :D

• Sister of the Night

MsK

"Hoppar direkt till belöningen..." :D :D :D

Här har du en till, sanna mina ord!!

• viktualia

pip!

Nu har jag fixat garderoberna och slängt lite gamla trasiga kläder - har ingen i min omgivning som roar sig med att göra om gamla kläder till mattrasor så de fick gå till förbränning istället. *miljöVickan grubblar över detta ett tag*

Hittade just soundtracket till Forrest Gump - musik man blir glad av!!!

• Sister of the Night

Tja Vickispickis :)

Jag trodde du gav sånt till loppis? *förvånad Sister* :o

• MuffinsTönt

Tjena Tellis! Kul att du är på benen igen. Själv vill jag bara krypa ner i sängen med mina fina nalle.

www.greenlife-value.com/

klicka på warmheart bear. Där ser ni min nya älskling! :p

• Sister of the Night

Muffin

Men vilken söööt! :o

• viktualia

Sis - inte kläder som är helt utslitna med hål, jättefläckar eller fula lagningar som har gått upp igen.. de slänger jag..

Nu har maken landat på marken och kommit hem. Lite fika och sen blir det övningskörningslektion nr 4!

*ses*

• Ms K

DUKTIG VICKAN!!! You did it Bra jobbat!

Sis: Ja - livet blir myycket roligare också, om man hoppar direkt till belöningen och råkar "glömma" (läs förtränga") det jobbiga. För på en jobbig sak brukar man hinna med minst tre-fyra omgångar belöningar istället för bara en, efteråt

Muffin: Söt! Födelsedagspresent måntro?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4