• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

hihihi

Man MÅSTE ju bara se på cortegen!!!

Har tänkt sitta o plugga lite innan dess. Sen får vi se. :?

• viktualia

Så stavas det jaaaa... grubblade en stund och gissade friskt...

Hur som! Är lite avis på dig. För två år sedan var vi och tittade. Satt i backen nedanför Hvitfeldtska och hade superbra utkiksplats där!!! *tipsar*

• viktualia

Vickan sitter och jobbar - hemifrån dock!

Godmorgon till er alla!
    (om nu nån tittar förbi)

• MuffinsTönt

Morrn Vickan!!!!

Hvitfeldtska (min tur att gissa och kopiera) sa du. AHA! Jag har alltid ståt vid Chalmers bibblan. Hyfsat. Bättre än Avenyn. Brr!! *ryser*

• MrsO

Godmorgon!

MrsO är LEDIG idag! Tjohooo!!!! Från jobbet iaf... sen finns det tusen andra saker som ska göras så det blev ingen sovmorgon precis.... skönt att vara ledig från jobbet iaf!

• viktualia

skoj att du tittade förbi MrsO!!!

jag tog lite sovmorgon jämfört med om jag åkt in till jobbet... NÅGOT måste man ju tjäna på att jobba hemma.. hi hi!

• MrsO

helt rätt Vickan! Glöm nu inte att ta ordentliga kafferaster!!! Micropauser är icke att förglömma...

Nu ska jag försöka bestämma vilka färger målarn ska måla på våra väggar! Svårt men skoj!

• Makens Pela

Godmorgon alla!

Trodde knappt att någon annan än jag jobbade idag så jag gick in här först nu...

• viktualia

Skoj att Pela är i farten också!!

Jag ides inte ta semester den här dagen, spar det till en annan gång...

Ska dock luncha med maken - himla najs! Det händer ju inte ofta en vardag eftersom våra respektive arbetsplatser ligger 7 mil ifrån varandra...

• Makens Pela

Å Muffins vilken söt nalle!

Även jag är nalletokig.
    Skulle köpa en lite söt nalle till min ena gudbarns lillebror men det slutade med att jag behöll nallen och jag köpte en leksak till lillen istället. Kunde bra inte med att sända bort det goa lilla nallen...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4