• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Omsan - skönt att det rullar på med flyttprojektet!!!

Här har intensiv festplanering pågått.. hi hi... för den som missat det så ska bästa kompisen och jag ha 30 års partaj nästa lördag... åååå vad god mat det kommer bli och uj vad skoj!

Maken verkade ha det skoj på båten och jag är bara lagom avis på att få partaja med polarna... hm...

• Telemarkgrrl

Fredag och fest - tjohoooooo!!! Fram med snacksen, Oms!!

Okej, jag går ut lite lugnt, tar lite spritsigt vitt vin, sätter på Katie Melua och lutar mig tillbaka i jobbstolen med fötterna på skrivbordet tills ni andra dyker upp. Aaaaaah, livet på en pinne!!

• Makens Pela

Hallå girlisar!

Ny tråd!!? Det var som attan vad tiden går! Härligt, då är det snart vår (ser ni vad jag kan rimma va? )

Å äntligen fredag..skit vad jobbigt det är att jobba halvtid. Skulle verkligen behöva arbeta heltid nu. Ska nog försöka att fixa det på måndag för jag blir mest stressad av att gå hem när jag har som mest att göra. Vi får se vad huvudet "säger".

Å vad jag har saknat er!

• Makens Pela

Enkät! Det måste ju bara besvaras!

Mest besökta sajt förutom BT:
    Aftonbladet tror jag...förutom intranätet på jobbet.

Detta vill jag göra ikväll kl 20: Men nu är det ju fredag så en god drink eller ett gått vin är väl inte fel...lite gos med maken passar också bra.

Detta kommer jag att göra ikväll kl 20:
    Sova framför tv´n?

Så gammal är min nuvarande mobiltelefon:
    Den blir nog två år till sommaren

Min drömbil:
    P 1800!

Plats på jorden dit jag ständigt längtar
    Sommarstugan...paradiset på jorden!

• MrsO

Godmorgon! Vad roligt o se dig Pela! Förstår att det känns stressigt med halvtid när man har arbete för heltid...

Party! Jag har dragit på mig feststassen, kollegorna tittar lite undrande, men hallå - det är ju ändå fredag! Jag gör som Telis och börjar dagen lite mjukt med att smutta på ett glas vitt medan jag läser mina mail. Vad fint du har gjort med ballongerna, Omsan!

• Makens Pela

Å, perfekt. Kommer tillbaka i rätt tid m a o. Party!!!

Jag tror jag också sippar lite lätt på ett glas vin till en början...

• Telemarkgrrl

Åh, där är ni ju, vad kul! Det är inget roligt att sitta och pimpla vin ensam. :)

Och välkommen tillbaka Pelan!! Hoppas verkligen att huvudet blir ordentligt bra snart. Då kanske du vill fira det med en lunch med mig och Omsan? Msk-gumman kanske också vill hänga på om hon inte blev avskräckt efter förra lunchen? :D

• MuffinsTönt

Morrn!

Muffins nya frukost vana: flingor med mjölk och ett glas rött. :p

SKÅÅÅL!!!!

Idag får jag tillbaka min tenta som jag gjrode i måndags. :o Dem snabba, ja!

Håll tummarna tjejer!!! :p

• viktualia

Vickan hoppar in!

Det är ju sanslöst ju..... snö ute... vad är det för fel?!? Jaja... nu är det ju FREDAG!!!! och kompisen och jag har lagt upp fina planer för helgens partajande... hihi....

Så partyt med er bli en liten käck förfest innan det är dags att dra till Götet för ännu mer prit! *najs*

Skugga på himlen? Jo.... min mamma opereras nu på förmiddagen och det är minst sagt läskigt. Diskbråck om nån undrar... Så jag ber en och annan bön till vår Herre och glider sedan över mot vinsippande....

Pela - skoj att se dig här igen! Har saknat dig!!! Sommarstuga - var ligger den? *nyfiken*

• Oms

skååååååååååååål!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4