• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Sister of the Night

Nä! Total stiltje här :o

Och när du skriver "Stay" så dyker bara Shakespeares Sister upp i kolan!!? :o :o :o

• Oms

du får helt enkelt googla;) låten är ingen höjdare numera men den var väldigt dansvänlig då:)

• Sister of the Night

Det blir till att Jo-Tjoba då :D

• Oms

var det ingen som ville ha en specialdrink? *sitter här m en whiskeyflaska o vill dela m mig - jag gillar ju inte ens whiskey ju!*

• viktualia

Vickan hoppar in. Lunchen uppäten och nu är det nedräkning till avfärd mot Götet.

Fortfarande ingen info om mamsen, men sånt kan nog dröja .... får ta fram nåt slags tålamod...

Sis - har svarat på ditt mail och hoppas du får ihop det!

• Sister of the Night

Omsis

Men whiskey är ju blääää ju..... *ursäkta*

Vi kan göra en specialdrink och bjuda förbipasserande på däremot! :) :) :)

Vicks - *ilar till mailen*

• Zozo

Heej flickor!!

Har börjat jobba nu och det är lite mycket sa här i början... Allt väl annars här.. fast nu har vi fatt snô mitt i varfrossan. blerk...

• viktualia

Förresten - antiförkylningsdrink - hitåt tack!!! Och varför inte en "antioroasigföralltmöjligtåomöjligtdrink" också...

• Oms

vickan - drinken e på g! jag tror att det går m tillräckligt mkt vodka i botten och piffar vi upp det m lite Redbull för energin o smakens skull!

• Oms

zozo- välkommen! vi har ju fest här! vad vill du ha för drink??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4