Nu har jag gjort det igen..... del 4
i övrigt är jag såååå stressad av allt!
*måste klaga lite*
denna vecka ska vi i byteskedjan ringa till våra värdar och fråga hur det går, vi vill alla så gärna få igenom det här bytet, jag blir så stressad över att inte vet om vi ska flytta om 3 veckor eller ej! jag menar det ska packas o fixas och sen fyller maken 30 samt massor av andra födelsedagar i familjen + att M's syster troligtvis får komma till oss och det då sista maj - sista aug....
aaaaaaarrrrrrghhhhhhh! blir galen - det är sååå stressande att inte veta hur vi ska göra m födelsedagar o flytt o allt! och sen hur det blir m M's skola. nu har han uppehåll till sista maj då han har delkurs A på 4 veckor, sen e det lov 1 månad och sen fortsätter delkurs B o ch C i höst. Och det på urdumma tider!
vi planerar ju att resa till Gambia i januari/febr så där och vi behöver få ihop minst 30.000kr till dess... hur ska vi få det om han inte kan jobba i den utsräckningen han behöver bara för att skolan ligger mellan 13-16 varje dag?
sen finns det lite andra stressfaktorer som jag inte ska gå in på nu men som minst sagt påverkar allt... suck stånk o stön!
Sådärja, nu har jag gnällt av mig;)
Sis - tack för mail - du har svar!