Nu har jag gjort det igen..... del 4
Jaa Tubbies - jag skulle så gärna vilja säga att så här gör man och det fungerar på alla men tyvärr, jag har inte prövat ngt alls, hann ju inte ens få en riktigt mens efter att ha slutat m mina piller så jag visste inte ens när jag hade ägglossning (eller nja, ja antog ett datum men inte mer än så)
Har inte hunnit smälta det själv ännu, på BM fåga de om jag hade regelbunden mens...
Jaa sa ja, m p-piller ja. "men hur var det innan du åt p-piller?" ja jag började ju m p-piller när jag var 16 pga oregelbunden men och dålig hy, sen åt jag tills de tog slut, hade ett uppehåll på 2 veckor och blev gravid. sen samma dag jag slutade amma dottern började jag igen och har ätit sen dess - så sorry jag vet inte om jag har regelbunden mens eller ej. Hon tittade lite konstigt på mig och sa att du kommer nog vara fertil länge så tänk på att skydda dig framöver...
så svaret på frågan, jag är tydligen inte "normal" borde inte vara förvånad mamma hade lika lätt hon och de ha de fullt sjå med att inte försöka bli gravida. ska helt klart ha en ordentlig föreläsning för min dotter när hon blir ngt äldre - vill inte att hon kommer hem som 17-åring och är gravid efter att ha haft sex en gång eller så!