• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

Jag tycker förresten att linne är superfint på andra. Men när jag själv har linne så känner jag mig bara som en skrynklig luffare. :(

• MuffinsTönt

Heej Sis!!!
    Visst kommer siden från såna larver. Jag som inte ens gillar maskliknande "typer". :D

Själv tycker jag att siden är inte anpassad för svensk väder. Så kallt!! Jag har några kinesiska klänningar i siden. Shiit va fina dem är. Men ack så få tillfällen att anv dem.

• Telemarkgrrl

Sis, så dom stackars små larverna blir djurplågade under processen?! Ska genast säga till min mamma att hon måste sluta köpa sidenkläder! :[:[

• viktualia

Vinkar till Sis - din gamla lirare! Du får skaffa dig ett vanligt jobb så att du kan hänga här lite mer... *fniss fniss*
    Antar att du borde sova just nu men busar med oss istället?!? *gillar*

• Sister of the Night

Hej Muffin! :)

Jamen, jag tycker ju syyyyyynd om larverna ju ...
    *förvånad, någon? ;) :D*

Men jag blir lite oroad när du skriver "maskliknande typer".
    Vad umgås du med för ena egentligen...? :o
    :D :D :D

• MuffinsTönt

Tellis
    Vilket tyg var din brudklänning? Har för mig att det var siden-liknande. Men mitt minne är som sagt mkt instabil på sistone. :?:D

• Telemarkgrrl

Hurra, vad det är roligt när ni är "här" och det är lite fart i tråden. :)

• Telemarkgrrl

Muffins, den såg ut som en kinesisk klänning men det var billig polyester. :)

• viktualia

Telestubben - jaa det är skoj att det är drag under galoscherna här i tråden idag..

... synd bara att jag verkligen borde jobba stenhårt.... planen är att slippa ta semester på fredag... hm...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4