• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

Usch.. jag var pa saaa daligt humör igar att jag lade mig i dumma tradar.. och nu blir jag bara arg när jag ser dem.. Bojkott!

• viktualia

Inget fluff till tjejer heller!!! så det så! Och det ska omgivningen få veta också. Annars riskerar man att få fluffluffkläder av obetänksamma knasgökar i familjen/släkten.

Huuuuuu börjar genast grubbla över hur svärmor blir som farmor.. hm...... jaja.. det brukar gå att prata med henne.. hon är verkligen INTE nån skräcködla... men ingen medveten pedagog/feminist heller...

Anne - vaddå smygläsare.. ha ha ha... tror du på den själv eller?!?! *fnissar* du är ju en i gänget!!!

• anne på grönkulla

Jag är väl naiv nog att tro att jag inte måste hamna själv i (och trycka in ett litet barn i) alla fållor på en gång, bara... det går nog över när jag måste utöva det på riktigt, ni ska få se vem som uppfostrar små princesser nån vacker dag!

Hmm, får man anmäla sig i tjockklubben?

• Oms

jag har gärna typiska tjejkläder i kombination m mer unisex kläder, så klädde vi dottern, och mkt färger! älskar förger på barn gärna, rött, oragne, gult, blått o grönt i en salig röra! det får gäran vara trosor m ankstjärt och sockor m volanger till en enkel sommarklänning och sen ett litet hårspänne i håret, eller en adidaskeps på killen till ett par justa clamdiggers (det hade iofs min dotter oxå, hon var väldigt grabbig som liten)

• anne på grönkulla

Nej, värst blir nog att uppfostra sin omgivning till hur man vill att de ska göra... svärmor, hmmm... vad kan jag säga.

• viktualia

Shittans vilken fart det blev här!!! och jag som måste JOBBA HÅRT jööööö

Anne - välkommen till tjockisklubben! Hur gör du som väl måste ha en rätt prydlig klädstil i jobbet?

• anne på grönkulla

Har tråkiga kostymer i neutrala färger - med färgglada kaxiga sjalar och smycken till. Typ. Men så ligger jag nog o slirar på gränsen rätt ofta... mycket sommarklänningar och kavaj till t ex - och det funkar oftast men inte alltid. Ju varmare desto svårare, faktiskt.

Sen har jag haft förmånen att kunna skräddarsy en del - sitter bra, alltså. Tror inte många ser att jag var uppe o nosade på fetmagränsen - men jag lär knappast komma ner i mer än ett BMI på 25, är såpass tungt byggd, tror jag iallafall.

Men jag känner mig alltid fulare o tråkigare än de snygga tjejerna - som alltid känns mer framgångsrika dessutom...

• Oms

sen jag belv gravid känner jag mig verkligen tjock! jag pratar ingen gravidmage utan bara världens mes upplåsta tarmar som liksom gör allt för att spänna ut buken! inte ens nära jag ligger ned plattas den til ngt utan den putar och DET e hemskt! byxorna sitter obekvämt, längtar tills jag får komma hem och hoppa i mjukisbyxorna! och dubbelhaka har jag fått oxå! vad e det här? bläh!

men men, nu ska jag börja gå o öta nyttigare igen, dock får man inte dra in på antal kalorier men jag behöver ju inte äta ngt onyttigt iaf.

• MuffinsTönt

Blev lite osäker om jag har vart inne denna morron. :?

Morrn Morrn!! För säkerhetensskull.

Jag tycker barnkläder är sååå söta. Speciellt alla klänningar med fina motiv o spets o allt. *muffin vill oxå ha!* :D:D

Idag ska jag promenera. Annars... :[

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4