• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

Telis: Du som är bekant med österrikes matkultur: Hann du prova leberkäse? med senap och feferoni? Helt klart en ny favorit

• MuffinsTönt

Morrn!!

Pela
    Lycka till!! Hoppas hon fattar en gång för alla. *pom pom Pooom*

Åhhh! Va avis jag är på er som har varit på semester.

• Telemarkgrrl

Hej ms K och välkommen tillbaka!!

Jag är inte bara konflikträdd, jag är också feg för att prova nya maträtter. :D Och lever är det värsta jag vet så jag har aldrig ens provat. Inte ens när den inte innehåller lever kan jag förmå mig till att prova. :)

• Zozo

Hello grilsen.. Välkomna hem och grattis osv
    i Luxemburg jobbas det attan medans regnet strilar ner. Usch, ger en inte alls lust att ga fram och tillbaka till jobb, sa jag tar bussen (alt. maken) istället.. VILL HA SOL!

Sen kom jag just pa att jag ska pa släktbröllop nästa helg (inte denna alltsa) och har absolut inget att ta pa mig.. Argh! Den ska inte vara sa väldans fint men jag maste iaf fa tag pa nagon slags sommarklänning...

• Ms K

fniss Telis: Nej den smakar inte lever, mer som falukorv Jag är tvärtom - kastar mig över allt som har nått konstigt namn, smakar det illa är det ju bara att inte äta resonerar jag. Men ibland blir det ju "torsk" om man säger så Leberknödelsuppe tex... :-x

• Ms K

Zozo: har ni Mango där? Var inne förra veckan och de har såååååå jättefina sommarklänningar nu! Jättejätttejättefina!

• Zozo

Ms K.. tja jag har aldrig lyckats hitta nagot jag kommer i pa Mango i Frankrike iaf... Och det gällde även när jag var nere pa noralvikt. Suck!

• Ms K

Zozo: nämen seså, du hittar nått säkert! Ett tips när du ger dig ut och letar: Ha på dig ett par as-snygga skor, och en finfin väska + kanske piffa till håret och sminka dig lite extra: det är så mycket lättare att hitta nått snyggt om man redan känner sig snygg!

• viktualia

Zozo - måste sympatipompoma med dig lite... undrar just när häftiga märkesklädesföretag ska upptäcka tjockisarna?!?! *grubblar*

Godmorgon allihop! Dagens första galenpanneprojekt avslutat och nu är knappt 800 kuvert postade. Nu återstår bara ALLT annat... och shit pommes... planen är att jag ska ha hyfsat mycket resultat att presentera 1 juni. *paniken kommer snart att inträda*

Heja Pela förresten!!! Pom pom POM pom!

• Makens Pela

Välkommen tillbaka Msk...eller det är kasnke inte så kul ändå...*ler*

Zozo-kul att köpa sommarkläder när vädret är dåligt. Vickan, upptäcka tjockisarna? När jag såg Fru Zozo på bild var det inte tjock jag skulle ha kallat henne. Fast jag förstår vad du menar, tyvärr allt för väl!

Själv har jag idag avklarat min arbetskamratliga plikt genom att rycka en annan arbetskamrat i örat...nästan. Vet ändå inte om hon förstår men jag var vältalig och skrek inte i högan sky (som jag helts hade velat) så vi får hoppas att det blir bättre...

Jag är inte konflikträdd om jag bara vet att jag har rätt *s* Faktiskt så gick jag först till min högste chef och tog min arbetsbeskrivning också om hon skulle gnälla!

FREDAG!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4