godmorogn girls!
har sovit sååå dåligt i natt, drömt helt sjuka drömmar o att jag o M var i samma ålder som min dotter och att vi var i samma skola och inte ville ha henne med oss hela tiden för vi var ju kära och skulle ju pussas o så;) fick värsta ågren när jag vaknade men dottern hon bara skrattade och sa att du e ju knäpp mamma - som vanligt!
idag fyller maken 30 år! jag har precis beställt blomsterbud gör mkt pengar och så fixade jag o dottern fina grattiskort och en smarrig chokladask igår som ahns ka få idag s han blir nog lite glad iaf. i övrigt har han tvättstugan nu på fm, sen skolna och sen ska vi på O's dansuppvisning hela em/kvällen så det finns inte ens tid för en godare middag (vi e hemma till ca 20.30) men men, vi ska fira honom ordentligt 26 OCH 27 maj så det blir nog bra!
Tubbies - hahah toasits:D:D
Vickan - Go Vickan Go Vickan!!! du är SUPER!!!! heja heja! önskar oxå att jag tålde klor bättre än vad jag gör appropå ingenting;)
idag har jag kort dag, imorgon ska jag på ett seminarium ocm den förändrade trafikförsäkringen och vad det innebär när den sjösätts i juli sen jobbar man bara en dag till innan långhelgen - skönt!