• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Omsis - jag brukar säga att "vi har alla våra åkommor"... men din är ju dessutom SVINDYR.... *tycker HEMSKT synd om*

Har du hört nåt från HSB? Ska vi börja pompoma för att heja på dem?

• Bröllopstokiig

HSB ja...jo man har hört av dem nu. de ville ha till en ändrign i det bef kontraktet på den person som skulla till dem. detta var inget problem till att fixa för bef värd och det ska vara gjort nu, dock måste vi skicka det nya kontrakten till alla värdar samt att vi måste skriva om en grej på vår bytesansökan så att alla uppgifter stämmer...suck! så nu väntar vi på det nya kontraktet sen kör vi igen....

tydligen ska det inte vara ngt probelm, vi är alla kreditkollade o klara utan det ska enbart röra sig om en administrativ fördröjning - hoppas hoppas men jag ropar inte hej ännu!

flyttdag satt till 2 juni ff... börjar bli lite stressad över det för blir det ingen flytt så firar vi 30-åringen 26 samt 27 maj...

• viktualia

Omsan - snurrigt värre! Hoppas det reder ut sig i god tid! Skoj med 30 årsfirande!!

Själv har jag just konstaterat att jag gått fler steg idag vid lunch jämfört med igår... hi hi!

• MuffinsTönt

Hejsan!

Dina tandhistorier låter inte alls bra. Visste bara att du har gjort en käk op. Är det pga dessa/och andra problem?

Vickan
    Visst känns det kul! Jag kom på mig själv att ta hissen ist för trappor idag. Brukar jag inte annars göra. Skärpning!

• MuffinsTönt

Hihi!

Jag hejar på dig me Vickan. En vacker dag kan vi powerwalka tillsammans i Götet. :D

• MuffinsTönt

Det är posterutställning i vår skola. Det innebär gratis dricka, snacks o andra onyttiga grejer. Har fyllt på mig med chips, cider och salta pinnar. Jag är verkligen INTE blyg när det gäller sånt. Men vinet lämnade jag. Kl är faktiskt bara 20 över 3! :o:D

• viktualia

vin..... åååååå najs.... det skulle jag aldrig hoppat över..... *asgarv*

På onsdag nästa vecka är det dags för en mindre högtid här på jobbet, tårta är ett obligatoriskt inslag... tur att jag hatar vispad grädde... jag får väl äta två miniskedar....

• Oms

just nu är jag faktiskt sugen på något men jag vet inte vad -irriterande! tror jag snart ska gå hem o vila lite, blodprovet får ske ngn annan dag, orkar inte gå! *och jag tyckete det var svårt m energin FÖRE jag blev gravid HA HA HA*

jo, jag vet! jag vill ha den där übergoda lakritsglassen som SIA el triuph glass säljer - sååå god! som nogger fst m saltlakrits!

• MuffinsTönt

Jag var frestad av dem där boxerna. Men jag stod emot! *stolt* :D

Men vid 4 eller 5 ska ajg gå och be om lite vin. :D Sann kemist som jag är. (va det nu heter... ;))

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4