• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Ms K

morning girls

Vickan: Grattis - bra jobbat! Själv står jag och är irriterad på ett nytt kg, men jag får skylla på alla konditoribesök i wien. Nu blir jag peppad att komma igång till beach 2007 jag med! Baske mig nu jädrar!

Idag är det ett underbart år sen jag och min älskling förlovade oss. Lite deppig stämning att inte få vara på samma plats, men men, skype är världens räddning.

I övrigt sitter jag och bygger upp tillräckligt med jobbågren för att kämpa mig iväg till jobbet och producera nått. Tog långledig helg fast jag eg inte haft "råd" til det. Slapptask hade man kallat mig om jag varit kille härligt ord

• viktualia

matskedsgumman - påminn mig inte om jobbågren.... baaaaaaaaaa här har du en hemsk typ som inte tog semester i fredags utan bara lät bli att gå till jobbet = jag får jobba in den tiden nån annan gång... *ryser*

Näe... nu ska jag slöa i soffan med ett berg av tidningar som är olästa!

• MuffinsTönt

Härligt att det finns fler med prestationsångest. (stavas det så?) *mohahaha*

Vickan
    Tack för receptet! Är det årets Allt Om Mat påsknummer? Ska kolla upp bilden. Återkommer med frågor.

• Ms K

hehehe åååågreen är häär

men jag kämpar tappert emot *fniss*

Kanske ska jag prova att jobba hemifrån istället, Ja! För det går ju alltid så bra not hehehe

• Ms K

nämen, oj! Jag hittade just en bit härlig tjock plastpapper a´la 0,8 mm tjock. Alldeles perfekt för att skära ut schabloner av. Mmmm och jag som just konstruerat ett finfint monogram som jag skulle kunna spraya på trycksaker till bröllopet... prova kanske, lite pyssel istället för jobb? Jaaaaa!

• viktualia

Matskedsgumman -

Själv är jag så trött att jag nästan är groggy och därför har jag inte så mycket jobbågren faktiskt... ha ha ha....

Kämpar mest för att inte somna om, är det nåt som jag mår ruttet av så är det att sova för mycket... så nu blir det en matshoppingtur.. läser ni i tidningen om nån som somnade på ICA i en viss håla så vet ni vem det var.... *snark*

• Ms K

YES! Jag hittade den ultimata ursäkten för att mota ågren vid dörren! Nog banne mig måste man väl ha tillåtelse att pyssla med bröllopspyssel på 1-års förlovningsdagen???!!! Eller hur?! Det tycker då jag i alla fall. Rätta några labrapporter hemifrån, kanske skriva lite, och så en massa bröllopspyssel. Ja! Inte jobbåkande. Det skulle bara ta en massa extra dötid för att transportera mig med. Nej - hehehe I´m free!

(tänkte bara inflika mina förträngningsmetoder, så ni som vill kan lära er av mästarinnan )

• Ms K

vickan fniss jag kan se dig lite lätt slumrande inkurad under grönsaksdiskens utskjutande kant. Sussa så sött!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4