Nu har jag gjort det igen..... del 4
Linne är jättefint, men eftersom jag är bäst på att skrynkla så har jag bara några linnekläder.... linne är förresten bra för svettbobbor som jag!! *ler*
Linne är jättefint, men eftersom jag är bäst på att skrynkla så har jag bara några linnekläder.... linne är förresten bra för svettbobbor som jag!! *ler*
Vinkar till Sis - din gamla lirare! Du får skaffa dig ett vanligt jobb så att du kan hänga här lite mer... *fniss fniss*
Antar att du borde sova just nu men busar med oss istället?!? *gillar*
Telestubben - jaa det är skoj att det är drag under galoscherna här i tråden idag..
... synd bara att jag verkligen borde jobba stenhårt.... planen är att slippa ta semester på fredag... hm...
*räcker upp handen*
jag har i alla fall TVÅ linnen i ekobomull!!! Alldeles för lite för att vara en miljöivrare i min klass!
Sis - hopp i säng med dig *fnissar*
Till Vickan: Inse att du sitter på BT och spånar istället för att jobba = NU är det LUNCHTAJM
*rantar iväg mot fikarummet*
Joddla med Siv ingår inte i min musikkunskaps repetoar....
Har ätit lunch. Dags att ladda om!
Blev ni helt utmattade av allt förmiddagspladder????
lät gott! själv hade jag hemgjord hamburgare med pasta innehållande bladspenat och parmesanost = mums!
Jag ska till grannhålan... Örebro minsann
Ååå jag vill OCKSÅ dricka AW-vin! Nyss!
Ska dock få äta tårta här på jobbet.. hm.. har räknat på det och jag får nog äta typ 40 gram utan att paja dieten... får väl smyga in i kopieringsrummet och väga tårtbiten *asgarv*
kom till mitt jobb strax efter 15 så blir det tårta! det är nämligen spikningstårta på gång!!!
Nån som vet vad spikning är??? *ler filurigt*
Något SKA spikas och sen ska vi äta tårta!
nån mer som orkar gissa?
Wiiiiiiiihoooow
Anne har just vunnit! vad priset var?? tjaaa... vad tror du om en middag hemma hos mig?!?! *fniss*