• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

vad vi/ni är i gasen idag.... ujuj.. nu är det så där svårt igen... men det är så skoj när det pladdras här så jag klagar nog bara på min egen självdicplin och inget annat

• MuffinsTönt

Samma här Vickan!

Har tänkt börja läsa i boken men ujuj va mkt pladder här. Måste ju pladdra tillbaks. :?

• Zozo

Hehe.. jag menade inte att det var ngt fel med reklambyra.. bara att jag har svart att fa ihopa bilden medeltidsbröllop och reklammänniska, men det är nog mina fördomar som hoppar upp och gör sig paminda...

• Zozo

Hehe.. jag är TOTALT oseriös idag! Skönt att inte vara ensam.. *ser mig om efter nagra käcka stolsben*

• viktualia

snart dags för eftermiddagsfika tror jag.. hm... igår vågade jag dricka en svag latte.. men idag.... näeee det får nog bli te som vanligt... ska bara övertyga nån så att jag får sällskap...

annars är det väl nästan dags för trådfest.. hm... på fredag blir det väl inget för då har alla ledigt.. och imorgon ska åtminstone Zozo och jag jobba - nån mer? eller så tar vi fest båda dagarna....

Jag börjar! Jag vill ha en irish coffe NYSS!

• Sister of the Night

*räcker över ett läckert griljerat stolsben med kantarellsmör till Zozo*

Nä, det förstod jag ju :) Fattade inte kopplingen bara. Och det gjorde ju inte du heller! :D

• Sister of the Night

Mmmmm - jag tar en riktigt stor stark om det ska va på det viset!!:) :) :)

• Zozo

HAHA! nej det är inte mycket jag fattar idag... men min pappa är ju delägare sa... HIT MED EN MARGARITA, tack....

• Oms

TRÅÅÅÅÅÅÅFERRRRE!!! *Wiiiihoooo*

JAG e PÅ!!

skicka hit ngt gott, stärkande och som får mig att glömma axelvärken NU Snälla!

Vickan - mixar du ihop ngt?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4