• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

Ah sa fiiin rosa giraff utanför fönstret (praktiskt med kontor pa 6e vaningen..)...

Öh hörru Vickan kan du fix hit lite sangria i vart kylskap me? Här pa kontoret assa?!

Hmmm.. ATT jag inte kom pa det där med nakna kockar i somras.. DET hade ju varit en höjdare! (Vi skulle kanske föresla det i Ovanliga saker-traden?)

• MuffinsTönt

mmmmm

Tack Vickan! Du är asgrym på drinkar.

Oms
    Jag vet... Stackars Tess.

Själv så får jag nog ta ett allvarligt snack med grabben ikväll.

:D:D:D:D:D:D:D

• Sister of the Night

Ja, det blir säkert väl mottaget :D :D :D

Giraff som syns på sjätte våningen? Men då har den ju FLUGIT en bit också, vet du!
    Tssss, finns väl inga giraffer som når så långt....

• viktualia

Zozo - siktar noga... kollar var Lux ligger på kartan... siktar noga igen.... och flofff...... en röd stråle flyger genom luften, svänger förbi Öresundsbron och träfffar DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR ner i en gammal vattenflaska som stod i ert jobbkylskåp... splash....

Sådärja! bara att hämta!

Omsan - skickar tillbaka dillchipsen! jag FÅÅÅÅR inte äta fler om jag inte börjar träna snart...

Skåååååååååååååål!

• Sister of the Night

Muffin

Föreslå grabben att ni ska ha dansande nakna kockar i clowndojor, det blir säkert en riktig pulshöjare för tanterna i församlingen *hostar diskret*

• MuffinsTönt

SCHKÅÅÅÅÅLLLL!!!

BTW - Vill ni ha etanol? 8)

• viktualia

etanol... näeee du.. .jag är ju så kultiverad av mig... hm...

hoppar kvickt över till nåt scchyrre årgångsvin... tack Zozo för leveransen!!!

schluuuurk!

• Oms

AJg får väl hälla i mig den sambuca och baileys som bara råkade stå brevid mig här...attans att det råkar var 4 st 6:or....

och nu kommer ju den låten *hoppar upp o ned*

Hogachacka hoga hoga hogachakca...

• Oms

sexor kan man tydligen inte förkorta med 6:or utan man får väl skriva 6: or kanske?

• Oms

aaaaaaaaaaaahaaahaaaaaaaahah - hooked on a feeling! *är det bara jag som sjunger helt plötsligt?*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4