• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

Eh FrulLan.. jag SKOJADE naturligtvis ang bantningen.. Ifall du nu inte fattade det... öoooh...

Vickan, naja, det är ju i regel pa lunchen eller efter arbetet som det dricks cocktails.. fast man far ta igen "övertiden".. ASG!!

• viktualia

FruLlis din gamla alkosvamp... det ÄR liiiiite synd om dig att du inte får hinka öl i vårsolen.. men sen är det VÄLDANS cooolt att du är på smällen också...

En av mina tjejkompisars beräknade förlossningsdag är imorgon *spännande*

Zozo - äsvch.... lunch eller sen eller vad... det spelar inte så stor roll... SPRIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

zozo
    KLART jag förstod det!
    ´Kändes inte riktigt som något DU skulle säga seriöst
    ha ha ha

vickan
    ja det är kanske coolt att vara på smällen, synd bara att jag inte fattar det hela....
    mina kompisar tycker också att det är cooolt och väldigt inte-fruLlan likt

det skulle aldrig ens hända att jag skulle få dricka på luncen. fast det kanske är bra när man jobbar med säkerhet ionom läkemedel....
    skulle själv inte vilja äta piller som nån på sniskan godkänt!

• viktualia

FruLlis - näee det kanske är rätt branch för lunchdrickande....

...själv har jag vid några få tillfällen druckit på arbetstid och till och med till lunch.. men det har typ hänt 2 gånger på 3,5 år... *fyllekajan gnäller lite*

...för fyllekaja skulle jag vara.. åminstone om jag inte hade min broms till make fniss fniss... han bromsar ner mitt alkholintag till nån slags lagom nivå... hm

• Oms

Happy birthday to PIPPILOTTA VIKTUALIA RULLGARDINA CHRYSMYNTA EFRAHEMSDOTTER LÅNGSTRUMP;);)

kikar bara in en snabbis, ska fixa iordning mig innan jag o dotra åker till mormor, sen ska man hem o öppna vinflaskan och förbereda sig för utekvällen! *längtar*

grattis Vickan o ha en underbar födelsedag o förresten - välkommmen till andra sidan strecket;)

tjingeling

• MuffinsTönt

Fniss Fniss

Tänkte fråga vem det var som skickade den alldeles underbara påskhäsningen.

Mrs O
    Tack så mkt! Behövde verkligen ett gott skratt.

• Zozo

hmm.. jag o seriös..?? Neeej det gar inte ihop fruLan.. har du ju rätt i.. *lutar mig tillbaka i fatöljen o fortsätter snarka efter lunchen*

• viktualia

Hm... seriösa 30 åringen grubblar HÅRT över när jag ska rymma... typ strax tror jag.. hihi...

vill inte sitta här och uggla mer....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4