• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

Stackars Sis!!!! Balkong är ju bäst!

Och huset vi ska titta på på torsdag har både balkong och inglasad uteplats! hihihi

• Sister of the Night

Jag vet. Det är skitfånigt.

Men nästa gång så kanske! :) För vem älskar inte balkonglådor, myspys i sommarkvällen med tända ljus på balkongen, morgonkaffe på balkongen, sniffa regnskyar på balkongen *drömmer*

Ååååh, vi hade allt det där i vår förra lägenhet.

• viktualia

Sis - då är det väl dags att dra vinstlott nästa gång du söker lya!! jag hejar på i förskott!!

• Sister of the Night

Ok, jag vet vem som inte nödvändigtvis ÄLSKAR det.

Min sambo :D

Men han måtte ju utgöra undantaget som bekräftar regeln, inte sant?

• Sister of the Night

Du är gullig! :)

Ja, det vore verkligen skönt att åter hitta "DEN" lägenheten... (Har haft en sån en gång i tiden också).

• viktualia

Min bästa lägenhet hittills var en ljuvligt ljus och fin 3:a i Bergsjön i Göteborg. Den var stor, ljus och hade mysig planlösning. Balkong, massor av garderober och klädkammare...

MEN den låg ju som sagt i Bergsjön och där ville åtminstone inte jag stanna för alltid.. men uuuuuuuuuuh vad jag kan sakna själv lägenheten!!

• Sister of the Night

Götet - trevligt!! :) :) :)
    Bergsjön, det ligger väl lite avsides va?

Min bästavar en stor etta med balkong och så låg den ju högst upp också, så ljuset var fantastiskt!

• Sister of the Night

Fast ska jag vara rättvis så hade vi en riktigt schysst tvåa också. Sen flyttade vi ju då...

• viktualia

Bergsjön ligger 20 min spårvagnsresa nordöst om Gbg centrum. Området lider av stora sociala problem och snutbilar på gården nedanför mig var inte nån ovanlig syn.

Jag har grubblat lite över mina gamla bostäder... har bott på alla sätt som är möjliga tror jag... fast hittills aldrig ägt min bostad själv - varken br eller villa. Så det ska bli lite spännande om vi nu hittar nån kåk att köpa!

Annars har jag passerat många konstiga lösningar med kompiskollektiv, studentkorridor, inneboende och diverse kollektiv hoptotade av hyresvärdarna....

• Sister of the Night

hyresvärsstyrt kollektiv lät inte upphtsande... *ler snett*

Förstår att det känns spännande med eget! Skulle jag också tycka ju! Jag har heller aldrig ägt mitt boende.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4