ja inte vill man lägga en förmögenhet på att helrenovera en hyresrätt - men måste man det då? måste det vara toppskick? jag menar genom att tapetsera om byta bänkskivor, ta ned en vägg eller sätta upp en kommer man långt med och det är inga stora kostnader.
fast är det viktigt för en att få kasta in pengar på underhåll o helrenoverignar av lgh då o då ska man helt klart ha egen ägt boende! det säger sig självt. själv e jag inte så mkt för det. så länge jag har tak över huvudet och ett funktionellt hem så är jag nöjd - kanske därför jag inte ser vitsen m att ha äga boendet. för jag tycker att äger man sin lgh eller hus ja då sjutton ska man lägga ned tid, energi och pengar på det - men som i en hyrerätt behöver man inte det då ingen förväntar sig det..
haha, jag har kommit på varför jag tänekr som jag gör! jag gillar inte att pyssla, inreda, hålla på m växter, färg, spika etc etc tycker man kan lägga tid o pengar på annars och som boende i hyresrätt så slipper man det ansvaret!
tack frör "debaten" tjejer - nu vet jag varför jag tycker som JAG gör. känner mig än mer nöjd m hyresrättboende nu!;);)