• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

Gääääsp!

*tittar sig sömndrucket omkring*

godmorgon tjejer...här e jag *sträcker på mig och sjunker ihop igen*

oj, det e visst dags för lunch snart... trevligt glömde nämligen att äta fruksot efter att jag klev upp sisådär 2 timmar senare än normalt *barnledig, maken kom hem igår, jag har sovit totalt 17 timmar på 3 dygn..galet!*

men...SOLEN SKINER!!!

idag ska jag hem o laga ngt gott till mig o maken sen ska vi ut på promenad, M Å S T E ut o röra på mig idag då jag e såå seg o dessutom har gått upp i vikt under påsken! bläh! *men gott var det;)*

• viktualia

Oms - godmorgongäsp på dig.. hi hi....

Solen är tillbaka och nu kanske man kan få energi igen! Jag slöläste min blogg igår och konstaterade att joggingpremiären gick 20/4 förra året... kanske skulle satsa på tidigare i år... hm...

• Zozo

ö, nu gick min chef och la sig IGEN

• MuffinsTönt

Tjena!

Kul chef du har Zozo... :D

Har det hänt er ngt roligt? Idag har jag labb... *Gäsp*

• viktualia

näpp här händer inte mycket skoj.. mer än att min medförfattare till en spännande rapport ska få prata om rapporten i radio.. skoj!

• Zozo

här âr heldött.. alla matte vara pa semester fortfarande...

• viktualia

ÅÅÅÅ tjohoooo

Nu är det lite mer ordning i Vickans snurriga skalle minsann! Har haft lite terapiprat med en kollega och gick sen till chefen och redde ut mina förvirrade tankar! Ordningen någorlunda återställd!

• viktualia

Gurgel, grubbel, stånk, yrsel och OOOOOJ....

Det finns ett jobb att söka. I min nuvarande jobbstad. Ett jobb som jag absolut kan tänka mig att ha.

*SKRÄCK*

jooo jag ska söka... men fegisen Vickan darrar om svanstippen....

• Zozo

Go Vickan, Go Vickan *pompom* etc etc äh, sôk bara! i värsta fall.. sa far du jobbet

• viktualia

Zozo- tack... ujuj...lillfegisen Vickan har gömt sig inne i ett hörn... baaaaaaaaa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4