• maka2b

Kommer BT flytta till FL?

Jag var inne på "syster" sidan familjeliv och såg att längst ner i deras forum att det finns en rubrik som heter Bröllopstorget.

Vet någon om det är meningen att BT & FL ska flytta ihop?

Jag har hittat hit sent i min planering men har redan fått en massa tips och råd och det vore synd om hela detta underbara forum försvann som en underrubrik...

• Svar på tråden Kommer BT flytta till FL?
  • Patrik - Bröllopstorget

Nej, Bröllopstorget kommer strax lanseras i en helt ny fräsch design och när det är gjort så kommer inlägg som skrivs här även ploppa upp automatiskt i vår systersajt Familjeliv.

De Familjelivsmedlemmar som sedan skriver i bröllopsforumet på deras sajt kommer även att ploppa upp i trådar här.

• Suss - juni 07

Hej Patrik!
    När är "strax"?

• Noomi

Patrik, du får gärna utveckla "strax". ;)

• blomsterbiet

Min definering av strax är typ 10 min. Jag kommer snart (om 10 min).

Jag ska strax göra det ( 1 timme)

Så att du valde ordet strax var kanske lite olyckligt Patrick eftersom vi alla vet att det absolut inte blir strax.

• maka2b

Patrik, vi är flera som undrar, när är strax??

• bröllopsängeln

kan ju säga att det varit på gång länge med en sån förändring så i BT världen kan nog strax vara allt från 2-12 månader

• Clobberella

"snart" i BT's ordbok brukar vara typ ett halvår, så "strax" borde ju vara lite mindre, typ 3-4 månader gissningsvis?

• Patrik - Bröllopstorget

Strax innebär väldigt snart, jag behöver bara några timmar över till att göra sista handpåläggningen, det har bara varit så mycket annat som varit prioriterat här i bolaget. Planerna här internt vara att släppa nya BT 1 januari 2007 så vi har kommit efter rejält. Jag jobbar i alla fall 200%, i princip dygnet runt för att genomföra allt som vi planerat.

Svar på tråden Kommer BT flytta till FL?