Kommer BT flytta till FL?
"snart" i BT's ordbok brukar vara typ ett halvår, så "strax" borde ju vara lite mindre, typ 3-4 månader gissningsvis?
"snart" i BT's ordbok brukar vara typ ett halvår, så "strax" borde ju vara lite mindre, typ 3-4 månader gissningsvis?
Tips till Patrik: Berätta inte om kommande uppdateringar förrän de är klara att lanseras. Då slipper ni irritationen hos användarna och folk blir bara positivt överraskade av att det händer saker. Dessutom är det ingen som vet om (när) ni blir ett par månader försenare.
"fast det tipset kommer ju alldeles försent eftersom hängivna BTare har vetat om planerna om uppdatering ganska länge."
Jo och det är ju det som är felet. Hade BT inte berättat om kommande uppdateringar förrän de var klara (eller nästan i alla fall) så hade folk sluppit störa sig på att saker tar sån evig tid.
Ett tips inför framtiden kan man säga.
"2007-03-29 13:19 Patrik - Bröllopstorget
Strax innebär väldigt snart, jag behöver bara några timmar över till att göra sista handpåläggningen,"
Vill inte gärna säga det, eller vad fan jag vill gärna säga det för jag gillar att ha rätt: VAD VAR DET JAG SA?!
"strax" har varit en månad hittills. Vänta med att säga "strax" tills det verkligen är "strax" nästa gång så slipper vi användare bli irriterade på segheten när det gäller uppdateringar!
Min gissning är att dessa utlovade uppdateringar kommer i Juli nån gång. Jag kommer då att starta en ny tråd där jag får säga "vad var det jag sa" en gång till.
Så där ja, nu fick jag något att se fram emot efter bröllopet också
klurifax: hmmm... vi kanske skulle ha en liten vadslagning? Den som gissar på rätt månad får starta den prestigefyllda "vad-var-det-jag-sa-tråden"
moffolina: dax att anställa lite nytt folk kanske?
sökfunktionen tog ju typ ett år att fixa från att den var utlovad... borde ju inte vara så knepigt tycker man, med tanke på att FL hade en fungerande sökfunktion som de bara borde kunnat använda sig av för att fixa en till BT...