• Thezz

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Hoppar in på tråden jag med.

Har haft en kraftig och svår bihåleinflamation i 6 veckor. Dax att börja träna igen. Tråkigt när man väl hade en bra kondition så måste man börja om.
    Längd: 154cm
    Vikt: 60kg
    Mål: 55kg
    Tränar mycket på gymmet så därav min startvikt. Mycket muskler :)
    Kom hem från jobbet för en stund sedan, bara bytte kläder och tog en joggingtur. Helt underbart!

• Thezz

Jaha, då har man varit ute och sprungit sin runda. Jättehärligt var det samt i detta vädret!
    Dax att äta frukost.

• Thezz

Då har man varit ute och sprungit sin runda igen. Var också ute och gick i rask takt med min sambo i söndags. Hoppas att det snart syns på vågen?! :)
    Ha en bra dag.

• Thezz

Hej.
    Har inte vägt mig sedan jag skrev här första gången, men tror inte jag har gått ner ngt än. Har dock varit ute och sprungit min vända som vanligt idag.
    Ska ta mig ner till gymmet på tisdag, ska bli skönt.
    Glad Påsk!

• Thezz

Nu har man varit på gymmet, precis som jag lovade när jag skrev förra gången.
    Känndes helt underbart. Kommer dock ha sån träningsvärk imorn :(
    Men skam den som ger sig för lite värk.
    Kämpa på allihopa!

• Thezz

Vad alla är duktiga!

Har gått hem från arbetet och när jag sedan var hemma, gav jag mig ut på min vanliga joggingtur. Har sån träningstärk sedan igår, då jag var på gymmet. Kommer väl inte kunna röra mig senare idag.

Ha en bra dag!

• Thezz

Qozze

Man tackar :)
    Har dock itne ställt mig på vågen på ett par veckor nu. Vill hellre känna att kläderna sitter lösare, än att koncentrera sig på kilona. Det blir så mycket enklare.

• Thezz

Då har man varit ute och sprungit sin runda igen. Toksvettades i det varma vädret. Skönt att det finns dusch!
    Ha en bra helg!

• Thezz

Har varit på gymmet idag. Kändes grymt gött. Måste ju komma i bikinin om ngn månad, sedan måste jag hålla formen till november då jag åker till Thailand. Så nu har man ännu mer andledning till att kämpa :)

• Thezz

Hej alla kämpare!

Har varit ute på min vanliga joggingtur idag, känns bättre och bättre. Igår var jag på gymmet, har sååån trängingsvärk på insidan av låren..

Kämpa på allihopa. Snart är vi smalare än någonsin!!

• Thezz

Åhh. Då har man gjort sin plikt idag med. Gymmet var svettigt färre idag, dock en väldigt skön känsla.
    Tränade tre gånger som vanligt förra veckan, känns riktigt bra. Kläderna sitter inte lika tajt längre :)

Hoppas att det går bra för er andra!

• Thezz

Hej alla kämpare!

Vägde mig för första gången på flera veckor. Startade ju på 63kg är nu nere på 61.8kg. Äntligen har man minskat på midjemåttet!

• Thezz

Har precis kommit hem från min jogging runda, som var helt fantastisk. Skönt väder är det också. Hoppas att det går bra för er.

• Thezz

Hej alla!

Har varit ute och joggat i hettan.
    Väldigt jobbigt men nyttigt.
    Ha det bra i värmen!

• Thezz

Hej!

Har precis varit på gymmet. Känns jättebra, med tanke på att jag också var ute och sprang igår kväll. Känner att kläderna inte sitter åt lika mycket. Så man är på god väg. Dock har jag inte tappat så mycket i kilo, men det gör det samma.

Ha en bra dag i det vackra vädret

• Thezz

Hej igen

Här går det sådär. Var och tränade igår som vanligt. Vågen står fortfarande på 61.1. Det måste vara alla muskler som väger :)
    Tur att jag vet att det inte har blivit så mycket onyttigheter på senaste tiden, dock känner jag så för att göra chokladbollar... Inte bra.
    Grattis till dig Viktualia, bra kämpat!

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!