• Fru Nyberg

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Hej tjejer!

Jag tror att jag hänger på er om det är OK.
    Jag har som mål att gå ner 8 kg (startade på 68 och är nu på 66,5 kg)... mitt bröllop är inte förrän den 27/10 så jag har gott om tid på mig men skulle gärna vilja gå ner lite till innan sommaren...

Tycker att det går så förbaskat långsamt dock, måste nog sätta igång med ngn ordentlig träning! Tycker dock att det är sååååå tråkigt, men det är väl bara att bita ihop...

• Fru Nyberg

Secret box är väl att man tar sensuella och vackra foton i en fotostudio och ger till sin man i morgongåva?

• Fru Nyberg

Det är ju verkligen en morot till att gå ner i vikt, jag kanske borde göra det... ;)

• Fru Nyberg

jagärsåkär:
    Precis så försöker jag göra, äter nyttigare och lagt av med godiset...om jag blir supersugen på något äter jag det! Försöker gå längre promenader med hunden etc. Många bäckar små...

Pepp pepp på er alla tjejer!!

Jag har min vägdag idag, resultat:
    Idag: 66 kg (-1 kg sen förra veckan)
    Start: 70 kg (för fyra veckor sen)
    Målvikt: 62 kg

• Fru Nyberg

LadyMarmelade:
    Haha, jag känner igen mig sååå i det där. Man skulle verkligen kunna döda för en chokladbit ibland!

AggaP:
    Bra kämpat i joggingspåret, klart du kommer klara målet!!

• Fru Nyberg

L i s a och Vickan:
    Grattis till minus! Bra jobbat!

LadyMarmelade:
    Grattis till att du höll vikten, bra gjort när du ändå unnat dig lite extra! Jag tror att det är en bra idé att äta "riktig" mat, viktklubb systemet är supersmart tycker jag! Lätt att hålla koll!

Agga P:
    Låt blir tårtan! ;)

Själv så ska jag snart gå ut med hundarna, långpromenad blir det idag så det borde jag ju bränna lite på...

• Fru Nyberg

Åh idag har jag syndat syndat och hela helgen också för den delen. Suck, det gick ju som på räls ett tag och nu helt plötsligt har jag blivit ett sötsaksmonster som inte kan säga nej/låta bli...
    Kavlar upp ärmarna och tar nya tag imorgon!

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!