Inlägg från: pasia - www.js070707.blogg.se |Visa alla inlägg
  • pasia - www.js070707.blogg.se

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

jag behöver pepp... jag har ätit så mycket glass i helgen (you can't imagine girl) och jag har ingen motivation... åååh... 8-9kg mindre hade varit så underbart... men klänningen kommer i början av juni... vet någon hur lång tid det brukar ta att sy in klänningen?

ladymarmelade, skönt att du inte har någon ångest, själv har jag sjukt mycket ångets för allt jag ätit udner långhelgen, jag räknade ut kalorierna utöver riktiga måltider, och det blev cirka 8500 kalorier... Usch, det är MER än ett kg fett på kroppen.

Men nu ska jag kämpa hårdare, jag vet att jag äter för att dämpa annan ångets, som leder till ny ångest = ond cirkel...

Ska iväg till gymet med min kompis kl 3, så förhopnningsvis ska jag bränna lite där. Brukar känna mig gladare efter haf har tränat också, så jag hoppas att mitt humör får sig en sväng uppåt.

gah... jag skriver aldrig här för jag skäms så extremt mycket...

jag mår så dåligt... ibland tror jag att jag lider av någon slags ätstörning... hetsäter ena dagen för att nästa dag undvika alla måltider och äta en liten middag på max 300 kalorier... Jag håller min vikt så här, men jag mår så dåligt, och jag vet att det enda jag kan göra för att sluta med denna skiten är att sluta banta. Men jag kan inte acceptera hur jag ser ut just nu, jag kan inte acceptera mina enorma lår, min fläskiga mage, mina armar, mitt rund aansikte... jag klarar inte av att se ut så här, framför allt den dag då jag ska gifta mig och 200 personer kommer stirra på mig... sen ska jag på smekmånad = 2 veckor i bikini... jag är så inte redo för bikini... Har inte varit på stranden på 7 år, för att jag skäms så extremt över min kropp...

Men jag vet inte hur jag ska sluta hetsäta för att sedan svälta... Usch... Men jag måste bli smal... men hur???

Vad är "äta normalt" för någonting? Jag har glömt det... Jag har glömt hur riktig hunger känns, och jag har glömt hur det känns att vara behagligt mätt...

Känner mig så fet, allt jag vill vara är smal, men jag känner mig sååå misslyckad över att jag inte kan uppnå detta... Alla andra kan ju, utan jag, med världens sämsta självdisciplin :'(

Det är bara 2 månader kvar, sitter här med enorm ångest.....

Detta blev lite flummigt, men behövde rensa ur tankarna...

tack så mycket för svar :)

idag har jag iaf ätit like a normal person utan att hetsäta, dessutom har jag promenerat... :) hoppas jag klarar av att äta relativt normalt...

dock har jag tappat mina träningskläder (inkl skor) i stan i fredags, och jag har inte råd att köpa nytt än.. usch...

detta är så sjukt, jag bara tänker på glass hela tiden gaaah, det känns som om livet nästan inte är värt att leva utan häagend dasz och ben and jerrys... det är så sjukt, det låter helt absurt, men så känner jag just nu.. har lyckats motstå fettbomberna de senaste dagarna men kan inte få bort det ur huvudet... har någon något tips? detta är så sjukt, orkar verkligen inte leva med detta sjuka suget efter glass..

Vickan 78, då har jag en god nyhet, kvinnor tappar sin vikt först från överkroppen! Så din mage kommer försvinan sätt så snabbt...

bara för att vågen står still betyder det inte att du inte har förlorat fett... du kan ha byggt muskler, du kanske har samlat på dig vatten, du kanske väger dig vid olika tidpunkter.. dessutom har alla en plaatå där man fastnar vid en vikt, men tillslut kommer man över platån och allt rullar plötsligt på igen :)

hello girls

vägde mig idag och vågen stod på 53,3 kg... nja, det är itne så bra, började dock på 56 kg så det är iaf minus..

jag provade min brudklänning osm äntligen kommit och jag kädne mig faktiskt inte speciellt fet, så det känns bra även jag inte gå ner flera kg innan bröllopet...

men nu känner jag mig ännu mer peppad av att kläningen satt så fint på mig!

hej..

det var längesedan jag var inne här, det är väl på grund av att jag totalt misslyckats med min bantning.. Gifter mig om 17 dagar... Jag är så rädd att jag intne kommer kännamig vacker... Stör mig mest nu på mina tjocka kinder, mina armar, och "bh-fettet"... Usch.. Tänk om man kunde punktförbränna fett...

Detta är så hopplöst...

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!