PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!
hej allihopa, nu hoppar jag in här åxå =) jag bestämde mig förra året i februari för att nu fick det vara nog! jag är 170 cm lång och vägde då 78 kg. Idag väger jag 65 kg! det jag gjorde var helt enkelt att börja äta normalt. innan så drack jag minst en liter cola om dagen, åt massa godis och chips jämt osv. jag slutade med cola nästan helt och åt normala måltider. Efter att man blivit av med det värsta sockerbegäret så måste jag säga att det faktiskt gick ganska lätt! Det var sååå skönt att kunna ta studenten förra sommaren å inte känna sig så tjock...
Hur som helst så har jag legat å pendlat mellan 65-67 kg nu ett tag, det räcker inte längre att bara äta normalt. Så läste jag pilates-tråden här på BT å beställde MTV pilates :D har kört med den i två veckor nu, jättekul tkr jag den är! å försöker promenera/springa några ggr i veckan åxå. har gått ner ett halvt kilo sen jag köpte den, och det känns toppen inför framtiden!
oj vad långt det blev, hoppas nån orkade läsa... tänkte bara berätta hur min situation är så ni vet vem jag är! det är så pepp å läsa här, tycker om er alla! =)