• Stora A

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

Agga P
    Ska till en gynekolog och diskutera imorgon, vill inte äta hormoner men jag vill definitivt inte bli gravid än! Speciellt inte innan bröllopet... ;)

Återkommer på onsdag om han berättar något intressant!

Har varit duktigt nu i helgen många långa promenader och stor stdädning utav lägenheten, var faktiskt genomsvettig efter den!

• Stora A

Gick hem från jobbet igår, har bestämt mig för att gå hem 3 2-3dagar i veckan och sedan köra på pilates-videon jag nu har köpt! Kändes jättebra tt gå hem, tar ca 1h och 10 min, och då trampar jag på bra!
    Känns superbra!

• Stora A

Jag har blivit fetare!!!
    Tror jag börjar gråta, vågen stod på 64.5 igår...

• Stora A

Jag har varit en katastrof i påsk!
    Jag skojar inte om jag har ätit godis varje dag... äter praktiskt taget aldrig godis annars... :( Men tji fick jag, min mage tröttnade igår så jag låg med världens mag-kramper hela kvällen igår! Så nu blir det uppryckning! Blir promenad efter jobbet!

• Stora A

Kan inte svara för alla men tror att det genomgående är "nyttig" mat, inte några pulver eller sopp-dieter, och sedan försöker vi röra på oss, peppa varandra när vågen inte rör sig osv! :)

Så kan man gå in och "bikta" sig ;) När man kanske inte har skött sig exemplariskt... hihi

Mycket bra här inne!

• Stora A

Som nu t ex...

Min promenad hem blir inte av, måste åka raka vägen och prova min brudklänning, inte en bra dag för det idag...

Känner mig större än någonsin... :(

BLÄÄÄÄÄ!

• Stora A

Behövde inte lägga ut klänningen så mycket som vi trodde förra gången! Kanske har hänt ngt trots allt!

Vad äter ni till frukost?

• Stora A

äter också yoghurt med osötad müsli och frukt ell mörkt bröd med kalkon och grönsaker, och te... men har nu provat att äta 2 ägg på morgonen och av det håller jag mig prooppmätt till lunch! Ngn som känner igen sig? Däremot när jag har ätit havregrynsgröt blir jag vrålhungrig efter några timmar?? Kan ngn förklara detta?

• Stora A

AggaP

Trodde att det bara var jag som tyckte det! Vad skönt att ngn annan känner likadant... :)

Snowsee

Åh, vad mysigt med en liten kisse! Tyvärr är m2b allergisk vilket är jättetråkigt då jag alltid haft katt...

• Stora A

Var också inne på calcounter igår!
    Den är ju jättebra!
    Men jag undrar om den inte visar för lite?? Enligt den åt jag inte många kalorier om dagen... Kanske är därför jag står stilla??

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!