• AggaP

PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!

TÄNK...JAG VÄGER 68 IDAG!!!! Jag måste ju gjort något bra förra veckan då trots allt. Ställde mig själv på vågen och blundade, förväntade mig 71kg, men istället har jag gått ner..??? Jag är så glad. Det enda är väl om småkakorna och godiset jag åt förra veckan har lagt sig någonstans, och bara väntar på att få hoppa på vågen de närmsta dagarna.

Nu är jag "back in buisness" igen. Känns väldigt skönt. Jag har sprungit en runda idag, phu...jag har ätit regelbundet och dricker just nu färskpressad morotsjuice.

Stora A
    Du kämpar ju på som sjutton, måste bara säga att jag tänker: Att hon orkar gå hem från jobbet när det är så långt.

• AggaP

ladymarmelade
    Tack, och nej, vet inte heller hur man ska kunna få han med stort H att städa. Men jag tror att det går famåt för nu ser han när det behöver städas, men gör inte något åt det. Det måste väl ändå vara ett steg närmre, än att inte se det över huvud taget???

Föreslår att det blir nästa peppnigstråd, till oss som vill få våra män att städa lite....

• AggaP

FREDAG!!!

Visst är det gött??

Har tagit mig runt min spring-slinga idag. Det är konstigt att när man som minst känner för det, så är det den gången man tycker att det är som skönast att träna.??Någon annan som märkt det

Imorgon är det vägdag (jag vet att jag fuskar och väger mig varje dag, men det är ju på lördagar jag har mitt mål uppsatt) Imorgon är det 67 kg som mål, men det finns inte på kartan att jag ska kunna ha klarat av det, men jag är nöjd om jag kan fixa det till nästa vecka istället.

Vet inte om ni har sett "The devil wears Prada"?? Iaf vill jag bara citera vad en tjej säger om bantning.

"Jag följer en jättebra bantningsmetod, jag äter ingenting, och när jag blir jättehungrig och känner mig svimfärdig så äter jag en liten ostkub. Det fungerar jättebra"

• AggaP

68kg, vägdag. Klarade inte 67kg men jag sparar det till nästa lördag. Känns ok ändå.

• AggaP

Qozze

Riktigt bra jobbat!!!!
    Det måste ju vara en jättskillnad för dig att ta på dig dina kläder nu. Stora i midjan kanske??

Jag är glad för din skull, kämpa på!!

• AggaP

Qozze

Jag väger 68kg nu startvikt var 76, målvikt 60kg.
    Jag har gått ner 8kg och har 8kg kvar. Halvägs. Jag vet att det är bra, det är också stor skillnad på mig, men jag vet hur långt tid de första 8 kilona tog och bara tanken över hur lång tid de sista 8 ska ta (som sägs är svårare att bli av med) Usch, men du har nog rätt, jag ska försöka tänka positivt. Tack för peppningen.

• AggaP

ladymarmelade
    vänta lite...bara 2 dagar kvar till du ska stå på vågen och se hur små siffror det står på den.

Snowsee
    Vill också bara påpeka hur imponerad jag blir utav dig, det är många kilon på så kort tid. Väldigt bra jobbat.!!

Jag har faktiskt tvingat mig själv att dricka vatten, springa, och äta regelbundet idag, men fy...blähhhh....vad jag vill ha tobleronen som ligger och väntar på mig i skåpet....AHHHHHHH!!!

• AggaP

Hej på er alla nya och gamla "på väg att bli supersexíga smala" tjejer.

Jag har varit ganska duktig denna veckan, men det har varit tufft, för min inspiration har varit på noll. Jag känner vissa positiva känslor komma tillbaka trots allt...

Nu lagar jag fredagsmat, det blir lasagne idag, inte så nyttigt, men jag ska ha massor med ärtor till, och det är ju nyttigt...

l i s a
    Talbok- så genialiskt, och enkelt.

Jag ska också ha ett pepp-plagg, men jag behöver inte köpa, ska istället gå och rota i garderoben, där finns massor med för små kläder...

Min toblerone ligger fortfarande orörd i kylskåpet, imorgon är det unnardag...

Vägdag imorgon förresten. Men innan tobleronen...hihi...man får ju vara lite slug.

• AggaP

vagdag idag...suck

Mina nya siffror

Startvikt. 76kg
    Malvikt. 60kg
    Dagens mal. 67kg
    Dagens vikt. 69,8kg
    Resultat + 1,8kg denna veckan.

Vad var det jag sa, smakakorna hade gomt sig nagonstans, nu hoppade de fram. Kanner mig besviken, men anda helt ok, jag har fatt lite inspiration tillbaka och hyser mycket hopp om att jag ska ha gatt ner till 68kg nasta lordag vilket ar mitt nya mal. Jag har varit duktig denna veckan och jag tror pa att min kropp ar valdigt segstartad, vilket betyder att denna veckan ska synas pa nasta veckas vagning.

Tank bara vad mycket muskler jag maste ha bildat om jag har gatt upp sa mycket.
    Behover trots allt mycket pepphjalp nasta vecka, detta var bara en dum svacka!!!!

ladymarmelade
    Supersnyggt jobbat, toppenbra med 7hg. kampa pa!!!

• AggaP

Vickan78
    Mycket muskler...tack för att du redan börjat peppa.

Pasia
    Tycker att du nog ska prata med någon om hur du känner, försök komma in i någon slags bra ätvanor, du ska se att du kommer att må bättre om kroppen får mat på det sätt som den ska. Och...Med de mått du skriver och med bilderna från din blogg- Du är INTE tjock. Du kommer att se fantastisk ut på ditt bröllop. Försök se lite positivt på dig själv Det finns säkert massor med tjejer som avundas dig.

Varför är det godare med godis när man inte tillåter sig att äta det?

Svar på tråden PEPPNINGSTRÅD, till oss som vill gå ner lite i vikt!