Quozze
Det där med massor av sallad eller typ ärtor på tallriken är ett supertips!!Håller helt med dig där!
l i s a
Tack för peppningen, jag hoppas verkligen på att nå mitt mål innan oktober, men om jag tänker på att det tar så lång tid så blir jag stressad och äter bättre Jag ska uppdatera om hur klänningen sitter efter helgen, ihhhh...
rosesarered
Fick också mens igår, trevlig värk hela dagen idag och uppblåst som en gravid flodhäst, känner jag mig. Vägde även jag in på ca68,8kg imorse. (livet är ju underbart ) Men jag kämpar på, har tänkt mig att dra mig ut en runda och gå ikväll. Ta efter Qozzes tips, vad det gäller portions-storlek, toppen.!!
Det gör inte något att du inte rörde på dig igår, kroppen måste vila lite emellanåt också ...
Det var en bra tanke, "one minute on.." så ska jag tänka också.
Mitt tips är att noga överväga: Vad är viktigast för mig???Tänka på mitt mål.
Att nått min målvikt tills jag ska lägga upp klänningen, eller att äta den här tex chokladbiten (vilket det oftast är som retas med mig och vill hoppa in i munnen) Då brukar jag tänka, självklart vikten!!
Är det någon som har ett bra tips på hur jag ska undvika att äta groteskt mycket till helgen??
Jag ska åka hem till sverige (till blivande svärmor och till mamma) De kommer vilja fika, bjuda på krämiga såser, fika, fika, fika....Hur ska jag säga nej på ett bra sätt utan att vara "tråkig" Och utan att lura mig själv till att "Du kan unna dig detta nu när du är hemma" .Något bra tips???