-5kg (tråd 3)
Jag vill egentligen gå ner 15kg men hoppar in här ändå. Har gått ner 3kg på 3 månader och tidsmässigt hinner jag precis gå ner 15kg om jag håller den här takten. Men jag vill öka tempot (såklart). Fast 1kg i mån är nog rätt bra. Då håller man det borta sen.
Mitt tips: Ät alltid gott! Då blir det lättare. Men ta självklart genvägar för att minska fett- och sockerintag. Jag gör lyxiga sallader, vi investerar i fina råvaror som fisk o kött, vi äter aldrig kolhydrater på kvällen. En vanlig middag hos oss består av fisk/kött och sallad. Frukt efteråt ibland. Till lunch äter vi kolhydrater för då hinner man bränna av det under dagen o behöver energin.
Jag tillagar ofta kött o fisk i ugnen, då behövs nästan inget fett. Och tomatbasen blir såååå god om den får koka länge i ugnen! Och så mycket lök och vitlök för att få massor av smak utan fett. Och salladsdressingen är joghurtbaserad o jättegod! Dessutom tränar jag o m2b tillsammans på ett fint gym med spa! Dyrt! Men det är vår guldkant på vardagen Dessutom har spa:et gjort att vi lääängtar till gymmet numer.