-5kg (tråd 3)
Plockar upp stafettpinnen efter small town girl och startar tråd nummer 3 för oss som vill gå ner 5 kg. Peppa, tipsa, rapportera om såväl träning som mat.
Alla är välkomna i tråden!
Plockar upp stafettpinnen efter small town girl och startar tråd nummer 3 för oss som vill gå ner 5 kg. Peppa, tipsa, rapportera om såväl träning som mat.
Alla är välkomna i tråden!
Jag kan börja... Står fortfarande och pendlar mellan -3,5/ -3kg. Snart ska jag och m2b dra oss iväg till ett ställe ingen av oss besökt på minst 10 år; Friskis & Svettis! Vi får se om vi hinner i veckan, för nu är det ju bokslut och dessutom renovering hemma. *puh*
Hur går det för er andra?
Minst 1 kg borta!
Jocelyn
Friskis och Svettis är ett toppenställe! Hoppas ni hinner trots alla bestyr!
oj vad snabbt det gått redan tråd 3.
Tyvärr går inte kilona bort lika snabbt för mig. Men jag kämpar vidare...
Jag är fortfarande med! Står på -5 kg men vill gå ner 2,7 kg till och landa på 55. Fin syffra tycker jag :)
Kör detox varje morgon och äter en hel del grönt (är halvveggis - äter fisk ibland med). Har ökat intaget av de nyttiga fetterna: nötter & avocado, linfröolja, etc. Bra för kroppen & hyn! Ibland åker ner 2 bullar istället för lunch, men det händer inte så ofta. Tränar inte för mycket, det blir 2 pass på gymet & 4-5 promenader i veckan. Nu när det blivit vår är det mycket lättare att gå ut & gå.
Som motivation köpte jag 2 st bikini. Bra at ta fram ibland ;)
Kämpa på er tjejer.
Minus 3,7kg! Det rör på sig lite grann i allafall....
Ikväll ska det bli ett spinningpass!
Jag har också köpt en bikini. Urk urk, det känns INTE som att jag är redo för den alls. Men nu finns den iaf här hemma, som en liten påminnelse...
hej alla.. nu ska ja på de igen.. kanske inte 5 kg.. men några kg iaf. badsäsongen e allt för nära=)
*suck*
Vägde mig idag och det är fortfarande ingen skillnad! Kanske måste man gå på nån diet av nåt slag ändå...blä.
Vägrar köpa sommarkläder nu eftersom jag inte trivs med de där extrakilona.
Nu blev det ett trist inlägg....hoppas att det går bättre för er andra i tråden!
Nu är påsken snart här med allt som det innebär, god mat och mycket godis.... Godisskålar överallt här på jobbet och jag klarar ju inte att låta bli.....
Lär bli + på vågen igen..
hur håller man sig ifrån påskgodiset?? och vad på påskbordet kan man täa med gott samvete??help