-5kg (tråd 3)
hej alla.. nu ska ja på de igen.. kanske inte 5 kg.. men några kg iaf. badsäsongen e allt för nära=)
hej alla.. nu ska ja på de igen.. kanske inte 5 kg.. men några kg iaf. badsäsongen e allt för nära=)
hur håller man sig ifrån påskgodiset?? och vad på påskbordet kan man täa med gott samvete??help
idag fick ja en choklad hare av mina mamma.. 100g... kan man äta den utan att förstöra allt för mkt av sin viktnedgång?? Detta kommer isf vara iprincip det enda godiset i helgen..??
hej alla.. nu e jag verklign på väg.. har hållt på i 1,5 veckor. Det gåt jättebra hittills!! knappt ngt godissug alls!! har hittils gått ner 1 kg.. ska väga mig på måndag o se om jag gtt ner ngt mer=)Har som mål att lyckas med -3kg i april..började den 1a.. hoppas det går=)
imon e de vägning.. spännnade=)
-2 kg..=)
-0,7 kg till..
jocelyn: hur har du valt att lägga upp din banting?? Gud va trist att de inte händer ngt på vågen... men de kommer säkert!! Kämpa på bara!
åh de går inte bra för mig känner jag.. förstår inte varflr jag itne ser ngn skillnad.
jag går varje morgon, en kort promenad på 30-40 min.
Äter sunt, håller koll på kalorierna och äter inte mer än 1500 om dagen.
På kvällen tränar jag eller går en runda till.
Tycker kilorna skulle trilla av men så e de inte..suck
kul.har inte gått ner ett gram denna veckan..åh vad besviken jag e..
hej alla..
här går de inte så bra. Jag rör mig, äter bra och inget händer på vågen..lagom frustrerande..
hur går det för er??
carma: jag är som du, 164.5 cm lång och väger nu 55 g.. har gått ner från 58 och känner att 2 kg till hade inte varit fel. men man får tänka på att alla e olika och 55 kg på mig kanske e mkt mer än på dig eller ngn annan.. mitt fett sitter på magen och det är därför jag försöker gå ner lite..vill inte ha de där=)