Halmstad brudar del 2
Hej tjejer.. nu hittade jag hit oxå!
Jag funderar oxå på fotograf. Hade bokat min svåger som fotat på massa bröllop men fick tips att boka en proffsfotograf för fotografering före vigseln ändå. Min syster sa att hon ångrar att de inte gjorde det även om bilderna blev bra. Man har inte samma öga för de små detaljerna som fotograferna har. SÅ, nu är det bara till att hitta en ledig fotograf.
Och hur gör ni me bröllopsnatten? Känns ju egentligen töntigt att lägga massa pengar på att bo ett par km från sitt eget hem när man bott ihop innan o allt. Det är ju inte direkt första gången o nytt o spännande. Samtidigt vill man ju inte att det ska va hemvant o tråkigt heller. Var ska ni bo o hur mycket betalar ni ungfär?
Till er som köpt på hanna Morris. Minsyster fick oxå köpa en för stor men när de skulle lägga in den fick hon själv åka enr me den till en sömmerska i laholm som la in och upp den. Det blev inte alls bra och hon fick betala själv.. Jätte tråkigt! Så kolla upp det i god tid så ni vet... (jag tillhör dem som inte tycker om H.M.)