Halmstad brudar del 2
noomi - på birgittakliniken. Ligger mitt emot lagerhaus typ.. Passa på o ring o boka redan idag för de har rabatt i frotté som går ut 30/4. 500kr billigare. Har du inte kvar tidningen så stick in vid hemköp där o plocka en...
kostar 1800 tror jag för att ta bort det utanför troskanten. 2000 om du vill ta lite innanför och 2500 om du även vill ta upptill... Jag tog hela köret när det ändå va billigt nu. Får ju överdelen på köpet då ju.
Jag blir oxå alltid röd o irreterad när jag rakar o så kliar det så hysteriskt när det växer ut... Så skönt o slippa...
gå in på www.birgittakliniken.se o kolla.. Mycket pengar men va skönt o slippa sen!
Vi flyttar till Linköping till hösten. Får lägenheten 1 juni men vi flyttar nog inte förrän augusti ändå.. Vi ville flytta redan i somras men så fick vi jobb båda två så då väntade vi ett år, till efter bröllopet som ju ska va här nere... Vi ska plugga båda två till hösten så då är det skönt med en universitetsstad där det finns mycket o välja på. Lutar iofs åt att m2b pendlar till norrköping men ändå...