• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Nides

mm håll på och glömma och berätta att,
    igår var jag ju i Ullared, hittade ett par hyfsat snygga skor.. FÖR ENDAST 69:-
    ska ta kort på de så ni få se...

Tack för tipset nickes!

• MissPhoenix

Nides - skor är alltid trevligt att shoppa....
    just nu vill jag ha så många olika par att det bästa är att inte köpa några...

• Nides

Jag köpte ju fler än den alltså... men dessa var bröllopsskor... :D

• TezzAmore

*vinkar tebax till Nides*

*skickar en bunt videofilmer till sjuklingarna hos Miss P*

• Carma07

Lunchdags och kikar in här.

lykke: Tänkte ordna med bilderna ikväll. Har inte haft mycket tid denna helgen. Jag panikringer dig på mobilen om det går alldeles åt skogen.

Jag var på Tupperwareparty för ett tag sedan. Fick burkarna i söndags. Jag hade nästan glömt vad jag hade köpt så det var som att öppna ett paket. Jag hade bättre tur än Malm dock. Jag handlade för 350:- eller 380:- och fick 7 burkar, 4 små burkar, en liten slickepott och en mini salt/sockerströare. De hade någon kampanj + att man fick en massa gästgåvor.

MissP: Tråkigt att höra att ni är sjuka. Krya på er!!

Har säkert glömt något, men det ploppar väl i hjärnan senare.

• MissPhoenix

är det bara jag som är emot tupperware?? Burkarna är jättebra, utan tvekan men det är ju löjliga priser för en burk i plast!!! Jag är en VVT - våga vägra tupperware

• Carma07

MissP: Är inte emot tupperware, brukar bara inte köpa speciellt mycket. Håller med om att de verkligen är dyra. Men när jag är iväg på party köper jag någon förvaringsburk eller så.

• Fröken Malm

Tupperware må vara svindyrt, men om man tänker att man faktiskt har burkarna i 30 år+ så blir de inte så dyra. IKEA-burkar måste man byta ut titt som tätt, för lock spricker och de tål inte maskindisk.....

Däremot kan jag tycka att det finns mycket onödigt man kan köpa från Tupperware.

• Carma07

Tycker att det är mycket bättre kvalitet på tupperwareburkarna. Men eftersom de är så dyra brukar jag byta ut till dem efter hand under de perioder man går på partyn. Så då duger de billigare lika bra så länge. Men kan hålla med Malm om att det finns onödigt mycket att köpa. Man kanske inte satsar på serveringsskålar från Tupperware tex. Så snygga är de inte.

• Fröken Malm

Carma,
    Nej, jag skulle aldrig servera i nån Tupperwareskål. Det sa hon tanten hela tiden igår, "Ja, den är ju sååå snygg att ha som salladsskål". Ehhhh, näe!

Ja, man kan ju inte köpa Tupperware för att byta ut alla burkar man har, då skulle man ju får skita i bröllopet!

Vi fick välja "present" ur en påse igår, det fanns några sketna skedar och nyckelringar. Jag lyckades i alla fall knipa en kiwi-sked och kniv i ett. Det vettigaste som fanns i påsen!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3