• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Linum

Ispåsar tar inte så stor plats, och rymmer ganska mycket isbitar. Finns det frys på stället är det ju ganska praktiskt med just påsar.

Vi har ibland på sommarfester hämtat isblock från McDonalds. Fast det är ju mer för att lägga ölen i så att den är kall... Ni kanske kan ge varje gäst en ishacka, så får de hacka is själva till sina drinkar

• TezzAmore

Linum: Tänkte också på ispåsar. Fast jag kan inte komma ihåg att det finns nån frys på stället, så jag vet inte hur isen ska förvaras isåfall... *funderar*

• Linum

Fast det borde finnas en frys. Det är ju ett helt kök, så kolla det först innan du börjar fundera. Annars kanske det finns någon i bekantskapskresten som har en liten frys att låna ut?

• TezzAmore

*fniss* Med risk för att verka sakna allmänbildning, finns det små frysar?

Malm: har du nått minne av nån frys på SH?

• Fröken Malm

Nej, men jag ska ringa Jan under dagen idag. Ska passa på att fråga honom då....

• TezzAmore

Malm: Perfekt! Det är ju som Linum säger, det är ju ett "storkök" och då borde det väl finnas nån slags frysenhet!

• TezzAmore

Just typiskt! Diademet som jag tog på mig i morse gick just sönder! *j*la plastsk#t!!!

• Fröken Malm

Apropå diadem, jag letar efter en väldigt enkel tiara med BARA pärlor. Lite tunt....nån som sett?

• MissPhoenix

fråga, vad är det som händer imorgon, idag?! 18.30 på evas hann jag läsa....

• MissPhoenix

MÅNDAG:
    Lykke
    Fr Malm
    Linum
    Carma

TISDAG:
    Tezz
    Lykke
    Fr Malm
    Linum
    Addiz (med reservation)