• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

En av killarna på verkstan kom förbi nu och frågade mig efter telefonnummer till nån vårdcentral. Sedan plockade han fram en snusdosa, tog av locket och däri låg ett blodigt finger!!!!!!

Hahahahaha! Nu var det ju ett skämt! Han hade gjort ett hål i botten på snusdosan, stoppat in tummen och sen hade han sprutat ketchup runt om! Hahahahaha! Såg ganska läbbigt ut.... hehehe!

• Fröken Malm

Tezz,
    Roligt med folk som kör practical jokes så här på eftermiddagen. Hahhaha!

• TezzAmore

Fröken Malm: Jag gillar inte whisky, men försöker "lära" mig. Tycker om tex. Irish Coffe, men då ska det vara en mild irlänsk whiskey (tex. Tullamore Dew) i... En sort som sambon knappt får dricka för mig är Laphroig. Luktar ju tjära i hela lägenheten när han dricker den! *urk*

• Fröken Malm

Hahahha!
    N tycker inte ens om whiskey, han dricker för det mesta öl.

Usch, jag har ont i halsen......*gnäller*

• TezzAmore

Malm: Thé med massa "honing!!

• Carma07

Fröken Malm: Se till att du får sova i bilen för sömn är bästa medicin. Är det bättre att köra upp på natten? Vi brukar alltid starta tidigt på dagen och vara framme lagom till kvällsmat.

• Fröken Malm

Carma07,
    Vi hade inget val direkt, eftersom N var tvungen att delta i ett styrselsemöte med jobbet, och åker vi imorgon så förlorar vi hela dagen imorgon. Vi får sova i omgångar....

• Fröken Malm

Menar att N inte blir klar förrän kl 19.30 ikväll, så vi sticker direkt efter det.

I somras tog vi god tid på oss att sticka upp, tog ett "pit stop" i Gävle över natten.

• Ab fab

hej hopp.. massa möten idag.. lite tid för BT.. suck så trist.

Ang ris.. de bröllop jag har varit på -där har man kastat vanligt Uncle Ben's. Eftersom det har varit så att gästerna tar med sig så har man ju tagit det man har hemma.

• Ab fab

en bra förkylningsmedicin
    1 kopp kokande vatten
    saften av en citron
    1 msk honung
    6 cl vodka
    2 panodil vid sidan av
    sen sover man härligt

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3